Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb 2.2 nog niet, maar de belangrijkste reden voor mij is dat Apps2SD (zonder te rooten) mogelijk is. Mijn Legend begint regelmatig te janken dat hij meer geheugen wil, en dan ben ik genoodzaakt een grote app te verwijderen om wat ruimte vrij te maken.
Daarnaast is het erg mooi dat 2.2 stukken sneller is met applicaties en dat er de mogelijkheid is om alle applicaties via de Market in één keer te updaten
- Nieuwe SMS applicatie vind ik een echte verbetering. Nu die gmail interface nog.
- Chrometophone vind ik wel grappig (en soms gewoon erg handig)
- Nieuws en weer widget (android). Deze had ik eerder al als Genie-widget maar nu dus origineel.
- Plaatsen vind ik ook erg handig. Dit kon al wel in maps maar dit werkt toch net iets directer
- De algehele snelheid en batterijverbruik
Ik ben wel blij met 2.2.
Groeten…
- Wifi Hotspot modus is helemaal top !
- Exchange sync werkt beter (al dan niet helemaal 100% nu)
- Veel sneller geworden.
Zeer te spreken over de 2.2. update!
Ik ben erg blij met de snelheid van Android 2.2 dit is vooral te merken in de apps die starten. Dit hebben we natuurlijk te danken aan de Dalvik just-in-time compiler
En natuurlijk alle hierboven vernoemde verbeteringen, die ervaar ik precies zo.
Batterij verbruik die langer meegaat
(Firefox / )Chrome to Phone
snelheid
wifi hotspot
Waar ik me erg aan stoorde in Android 2.1 was dat wanneer ik langzaam scrolde (bijvoorbeeld op internet) dat het beeld dan een schokje maakte en daarna pas vloeiend liep.
In Froyo werkt het scrollen helemaal perfect.
Eerst deed m'n videocamera het niet. Maar die is het uit het niets op eens weer gaan doen. Heel vreemd, maar wel heel fijn!
Chrome to phone is echt super handig! Zeker als je vaker Google Maps gebruikt, lekker plannen op je computer en dan sturen naar je telefoon. Hetzelfde met wachtwoorden. Kopieren naar een invuldveld op een website, selecteren en versturen.
WiFi hotspot, lekker handig in combinatie met mijn iPad. Scheelt toch weer 100euro + maandelijkse kosten voor de 3G versie.
Hallo Kwabbernoot,
ik krijg de apk voor Chrometophone niet geïnstalleerd. Zie hem ook niet in Android Market. Hoe heb jij het gedaan?
Ik heb een Desire met Vodafone, Android 2.2.
Gr,
Herman
Ik hoor meer slechte dan goede dingen over 2.2 dat ik dacht laat ik eens een discussie over de goede dingen maken
Vertel hier wat je goed vind aan 2.2