Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2010
  • 18:44

Ik vraag mij af na alles wat ik gezien heb op het forum hoeveel van
ons er nou werkelijk tevreden zijn over Android 2.2.

We hebben nu al een poos kennis kunnen maken Froyo. En ik zou graag van jullie willen horen of jullie tevreden zijn met 2.2 of ontevreden tegenover 2.1.

Ikzelf ben overigens zwaar teleurgesteld door de officiële release van Froyo.
En dan wel om meerdere redenen:

-Ik heb nu al meer force closes met Froyo gehad dan dat ik bij Eclair heb gehad.
-Taskkillers werken niet meer en hij gooit gewoon lekker je geheugen weer vol.
-Batterijduur is korter geworden.
-Benchmarks zijn weliswaar hoger dan op 2.1 maar lager dan Custom ROMs van Froyo die ik heb gehad.
-Ik kom vaak vreemde problemen tegen met applicaties die weigeren. Een voorbeeld daarvan is dat de market automatisch de facebook update binnenhaalt maar hij blijft hangen. Als ik annuleer dan loopt de market vast.

Kortom: ZWAAR TELEURGESTELD!

Bewerkt (22 april 2013 12:32)
Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2010
  • 18:51

Ik ben zéér tevreden. Batterij gaat bij mij echt langer mee. Voor mijn gevoel draait alles soepeler/sneller. Nog geen enkele FC gehad. En de SMS interface is beduidend beter geworden.

@Quinten: jouw punt 4 heeft natuurlijk weinig (lees: niets) te maken met 2.2 tegenover 2.1.

Groeten…

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 9 augustus 2010
  • 18:53

Ik ben ook zeer tevreden met Froyo. Draait lekker en geen FC's te bespeuren.

copymaster

copymaster

• Lid sinds 03 augustus 2010
  • Berichten 351
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2010
  • 19:15

Ook hier een tevreden gebruiker met Froyo.

Dutchlimits

Dutchlimits

• Lid sinds 31 juli 2010
  • Berichten 616
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2010
  • 19:19

Na een paar dagen gebruikt te hebben werd het me duidelijk dat het toch wel wat beter was dan eerst, eerste paar dagen kreeg ik GPS niet meer aan de praat maar dat is spontaan herstelt.. Mijn task killer werkt gewoon goed, kan zelfs HTC Sense en die nieuws gedoe force closen. (Nodig aangezien ik Launcherpro gebruik wat veel beter is). Ik had meer verwacht van froyo maar vind het niet teleurstellend.

Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2010
  • 19:38

Kwabbernoot;32114
@Quinten: jouw punt 4 heeft natuurlijk weinig (lees: niets) te maken met 2.2 tegenover 2.1.

Misschien noem ik een verkeerd voorbeeld dan. Een andere speciaal voor jouw:
TVGids krijgt een FC om de circa 10 minuten. Dit terwijl ik hem nooit opgestart heb. Natuurlijk draait het
ergens op de achtergrond. Maar Force Stop kan niet, want 2.2 blokt taskkillers. Alles wat je killt komt vrijwel direct of naar een aantal
minuten gewoon weer terug. Feit is dat ik dit probleem niet had met 2.1 of met custom roms van 2.2 met sense. Dat TVGids daar wel perfect op liep. Ik kan nog wel een aantal voorbeelden noemen van gelijkwaardige problemen die ik ondervindt sinds de update.
Maar dan had ik daar een apart draadje aan besteed. En dat doe ik niet, want ik heb al een oplossing. Namelijk dat ik weer lekker terug ga naar Custom Roms.

Ik wil gewoon weten hoeveel mensen er tevreden en ontevreden over zijn. Ik ben ontevreden en dit is onderdeel van.

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2010
  • 20:11

Zwaar ontevreden, mijn Desire WAS een engeltje, maar FroYo heeft een draak van het toestel gemaakt!
HTC zou er goed aan doen om Sense 2.1 weer beschikbaar te stellen zodat de mensen die dat willen kunnen downgraden.

Het geheugen gebruik waar Quinten het over heeft ervaar ik ook, je kan gedwongen stoppen wat je wilt maar het komt gewoon weer terug, en erger nog je hebt er zelf geen grip op wat er terug komt of niet.
Vooral met laden wordt mijn telefoon nu bloedheet, nooit last van gehad met 2.1.
Accu veel eerder leeg door allerlei processen die je niet kan stoppen….
GPS onbetrouwbaar en verre van naukeurig ( als ie het al doet)
Geluid van de mediaspeler is te beroerd voor woorden geworden.
En zo kan ik nog wel even door gaan…..
Zijn er dan ook geen voordelen? O ja hoor, door dat het kreng nu zo'n draak is ben ik er veel minder mee bezig en bel ik er eigenlijk alleen nog maar mee wat dan wel weer de levensduur van de accu ten goede komt en ik dus toch weer meer dan 50 uur mee doe met 1 lading….

Voor mij is Froyo het Vista onder Android en hoop dan ook dat het snel vervangen wordt.

Dutchlimits

Dutchlimits

• Lid sinds 31 juli 2010
  • Berichten 616
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2010
  • 21:42

Ik begrijp dit niet, als het goed is dan hebben we allemaal dezelfde hardware? Mijn telefoon toont helemaal GEEN fouten terwijl er genoeg anderen zijn met problemen… Softwarematig anders?

Macchouffe

Macchouffe

• Lid sinds 21 juli 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2010
  • 22:02

Ook hier geen enkel probleem met Froyo. Al die problemen die sommige hebben, komen niet voor op mijn toestel. Toch echt heel raar aangezien we allemaal dezelfde hardware hebben !

Dutchlimits

Dutchlimits

• Lid sinds 31 juli 2010
  • Berichten 616
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2010
  • 22:03

Macchouffe;32183
Ook hier geen enkel probleem met Froyo. Al die problemen die sommige hebben, komen niet voor op mijn toestel. Toch echt heel raar aangezien we allemaal dezelfde hardware hebben !

Je praat mij na =P

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.