Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2010
  • 22:07

Ook in hardware kunnen verschillende builds zitten, zo kan bv. de gps module van de eerste productielijn wel degelijk verschillen van een latere productielijn…. het grootste voorbeeld zit er aan te komen met de schermen…. AMOLED is niet meer op voorraad, dan maar iets anders en zo kan het ook met andere componenten zijn en die kunnen dan misschien net even weer anders reageren op een update dan andere. Een stuk electronica is een complex geheel, het werkt pas optimaal als alles perfect met elkaar samen werkt. Hoe vaak zie je niet bij andere apparaten dat de firmware geschikt is vanaf serienummer dat en dat en weer een andere firmware voor een andere serie.
Ik zeg niet dat het hier ook het geval is, maar het zo zo maar kunnen het is en blijft tenslotte Taiwanees spul en ook daar gaat men voor de goedkoopste inkoop van materialen.
Echter ben ik ook van mening dat 80% van de “fouten” te wijten is aan de geïnstalleerde apps en we pas echt kunnen vergelijken als iedereen pas update na de vorige versie eerst op fabrieksinstellingen te zetten en dan pas te updaten, en dan zal ook echt het meeste wel goed lopen want door alle apps hebben we best wel een “vervuild” systeem en ik denk niet dat HTC al die apps gaat testen of ze wel “froyo met sense proof” zijn.

Neemt echter niet weg dat ik na een factory reset nog steeds tegen een draak van een toestel aan hik en ik dus met systeem fouten kamp en dus ook in de update iets struktureel fout zit gezien alle klachten en ook vaak dezelfde klachten….

Bewerkt (22 april 2013 12:32)
Dutchlimits

Dutchlimits

• Lid sinds 31 juli 2010
  • Berichten 616
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2010
  • 22:10

frank1964;32187
Ook in hardware kunnen verschillende builds zitten, zo kan bv. de gps module van de eerste productielijn wel degelijk verschillen van een latere productielijn…. het grootste voorbeeld zit er aan te komen met de schermen…. AMOLED is niet meer op voorraad, dan maar iets anders en zo kan het ook met andere componenten zijn en die kunnen dan misschien net even weer anders reageren op een update dan andere. Een stuk electronica is een complex geheel, het werkt pas optimaal als alles perfect met elkaar samen werkt. Hoe vaak zie je niet bij andere apparaten dat de firmware geschikt is vanaf serienummer dat en dat en weer een andere firmware voor een andere serie.
Ik zeg niet dat het hier ook het geval is, maar het zo zo maar kunnen het is en blijft tenslotte Taiwanees spul en ook daar gaat men voor de goedkoopste inkoop van materialen.
Echter ben ik ook van mening dat 80% van de “fouten” te wijten is aan de geïnstalleerde apps en we pas echt kunnen vergelijken als iedereen pas update na de vorige versie eerst op fabrieksinstellingen te zetten en dan pas te updaten, en dan zal ook echt het meeste wel goed lopen want door alle apps hebben we best wel een “vervuild” systeem en ik denk niet dat HTC al die apps gaat testen of ze wel “froyo met sense proof” zijn.

Neemt echter niet weg dat ik na een factory reset nog steeds tegen een draak van een toestel aan hik en ik dus met systeem fouten kamp en dus ook in de update iets struktureel fout zit gezien alle klachten en ook vaak dezelfde klachten….

Dat is inderdaad mogelijk, heb je toevallig een LCD scherm in je toestel?

frank1964

frank1964

• Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2010
  • 22:17

Dutchlimits;32188
Dat is inderdaad mogelijk, heb je toevallig een LCD scherm in je toestel?

Nee die zijn nog niet uitgeleverd.

EricNL

EricNL

• Lid sinds 15 januari 2010
  • Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2010
  • 22:25

Ik ben uiterst tevreden! De enige probleempjes die zich voordoent is TV Gids Pro die een aantal keren crashed en het updaten via “Alles updaten” van meerdere apps gaat niet probleemloos. Batterijduur is echt met sprongen voorruit gegaan en ook het scrollen door de apps gaat veel sneller. Al met al ben ik een zeer tevreden gebruiker, maar hoop toch al stiekum op Gingerbread

Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch

archive

archive

• Reputatie 0
  • 9 augustus 2010
  • 22:50

Ook ik ben tevreden,totaal geen problemen ondervonden,alhoewel ik wel het idee heb dat mijn baterij iets minder lang mee gaat maar dat is te verwaarlozen

Bewerkt (9 augustus 2010 22:50)
Jop

Jop

• Lid sinds 07 augustus 2010
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2010
  • 23:50

ben zelf totaal tevreden. zie nog geen nadelen. heb den installatie pas uitgevoerd vanaf de 2.1 fabrieks instellingen en daarna weer een reset. grootste voordeel is de snelheid door meer geheugen en het scherm dat beide kanten op roteerd. nadeel is het verschrikkelijke accu verbruik!!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

maomanna

maomanna

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 90
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2010
  • 01:07

gewoon nog een keer updaten / installeren als de originele fouten geeft.

Had ik in het begin ook, market doet t niet, dolphin HD browser die crasht, reboot of nieuwe install van 2.2 heeft t verholpen.
hij werkt duidelijk beter dan met 2.1

Raho78

Raho78

• Lid sinds 21 mei 2010
  • Berichten 305
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2010
  • 05:24

Dat met de taskkiller heb ik ook. Sommige app's waar je een vinkje bijzet, worden niet eens gekilled of app's komen snel weer terug. Dat met de TV Gids had ik ook, maar heb het programmaatje autostarts gevonden. Daar kun je mee voorkomen dat app's mee opstarten bij het aanzetten van je toestel. Onder andere het probleem met de TV Gids heb ik daarmee opgelost. Verder kun je ook app's die je niet gebruikt gewoon niet mee op laten starten zoals bijvoorbeeld Facebook wat ik toch nooit gebruik.

Verder werkt m'n camera niet goed, maar dat schijnt een algemeen probleem te zijn. Verder wel tevreden…

Macchouffe

Macchouffe

• Lid sinds 21 juli 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2010
  • 07:53

Dutchlimits;32185
Je praat mij na =P
Inderdaad !/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

frank1964

frank1964

• Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2010
  • 09:45

Het lijkt wel of de problemen zich alleen maar voordoen bij de eerst uitgeleverde Desire's. of de hardware verschilt, of de update die nu bij die mensen komt is toch aangepast…..want momenteel hoor ik alleen maar positieve berichten over de update.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.