Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Simoont

Simoont

• Lid sinds 15 augustus 2010
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2010
  • 22:17

Hoi,

Ik ben sinds een paar weken in het (gelukkige) bezit van een HTC Desire Silver, maar zag gisteren ineens dat het lijkt alsof de coating van het achterklepje af begint te slijten.

Wat is jullie ervaring hiermee? Het zijn bij mij dus geen krasjes, maar echt plekken alsof je het toestel al drie jaar hebt vastgehouden en de verf begint te slijten op de plekken waar je huid in contact komt met het toestel…

Ben benieuwd wat jullie ervaring hiermee is.

Bewerkt (22 april 2013 12:33)
pasmel

pasmel

• Lid sinds 12 juni 2010
  • Berichten 394
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2010
  • 22:51

Er is al eens iets over geschreven, weet niet of je er wijzer van wordt….
http://www.androidworld.nl/forum/htc-desire/5089-slijtage-na-een-maand-al.html

West

West

• Lid sinds 04 augustus 2010
  • Berichten 288
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2010
  • 22:52

De zilveren versie kan afgeven, zo melden velen.

Wat je kan proberen is wat zilveren schoenpoets, heb al eerder vernomen dat dit goed werkt. En voorkom het vasthouden met zweterige handen! Wat voor case heb je?

Simoont

Simoont

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2010
  • 21:27

@Pasmel: Thnx voor de link, heb het topic even gelezen. Ben dus niet de enige.

@West: Het is gelukkig nog niet vreselijk erg, maar irritant vind ik het wel. Had de waarschuwing wel gelezen, maar dacht dat het ging over donkere leren hoesjes. Heb een wit leren pouch en dus toch de slijtage. Heb zo het vermoeden dat het door de wrijving van in en uit het hoesje halen komt. Maar ja, ik wil gewoon geen krassen en ben wel nog steeds een vrouw (grote tas, veel spullen dus snel krassen).

Heel irritant allemaal. Ben deze kwaliteit (of het gebrek daaraan) echt niet van HTC gewend en draai toch echt al wat jaren mee.

West

West

• Lid sinds 04 augustus 2010
  • Berichten 288
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2010
  • 21:32

Aangezien je toch een vrouw bent met een tas, lijkt het me makkelijk om een apart vakje voor je Desire te regelen, ben je er meteen vanaf.

Simoont

Simoont

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2010
  • 21:47

West;34280
Aangezien je toch een vrouw bent met een tas, lijkt het me makkelijk om een apart vakje voor je Desire te regelen, ben je er meteen vanaf.

Hahaha daar heb je een punt. Maarre, die tas heeft al een apart tasje waar hij in gaat, alleen zit daar ook nog een andere telefoon in. Daarbij vind ik het gebruik van een hoesje gewoon een fijn idee. Ook omdat hij toch zo af en toe ook buiten die tas mee gaat.

Heb net een crystal case en een sillicone case besteld, wie weet is de schade nog een beetje te beperken…

Dutchlimits

Dutchlimits

• Lid sinds 31 juli 2010
  • Berichten 616
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2010
  • 23:31

Simoont;34284
Hahaha daar heb je een punt. Maarre, die tas heeft al een apart tasje waar hij in gaat, alleen zit daar ook nog een andere telefoon in. Daarbij vind ik het gebruik van een hoesje gewoon een fijn idee. Ook omdat hij toch zo af en toe ook buiten die tas mee gaat.

Heb net een crystal case en een sillicone case besteld, wie weet is de schade nog een beetje te beperken…

Ik heb de telefoon al een maand lang in een siliconen hoesje (zwart) en ziet er nog uit zoals nieuw, dus dit is inderdaad de oplossing.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.