Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

LouisJ444

LouisJ444

• Lid sinds 22 juli 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2015
  • 18:59

Hallo Iedereen!

Ik heb een probleem met mijn HTC Desire 610.

Mijn mobiel zegt dat de opslag vol is met 7GB van overig spul.
Maar er zit maar een paar apps op en die zijn samen 1GB volgens de mobiel.
En ik kan geen apps verwijderen want dan staat er "Kan geen activiteit vinden voor deze handeling"

Mijn mobiel heeft 8GB opslagruimte.

Kan iemand helpen?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 22 juli 2015
  • 23:06

Je kunt dus geen apps verwijderen die je ooit een keer geïnstalleerd hebt door in de app drawer het betreffende appje lang in te drukken en en verslepen naar verwijderen bovenaan?
Standaard apps kunnen niet verwijderd worden.

Probeer eerst wat van die overige bestanden te wissen of te verplaatsen naar de micro sd kaart met de standaard bestands app zodat je ruimte
overhoudt om iig een app te installeren Probeer dan eens met het appje clean master de boel op te ruimen zodat je weer apps kunt installeren.

In de meeste gevallen geeft clean master aan wat je veilig kunt verwijderen Let daar wel even op.

Link naar de app https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cleanmaster.mguard

Bewerkt (22 juli 2015 23:36) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader
BartG

BartG

• Lid sinds 14 februari 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2016
  • 21:35

Je kunt dus geen apps verwijderen die je ooit een keer geïnstalleerd hebt door in de app drawer het betreffende appje lang in te drukken en en verslepen naar verwijderen bovenaan? Standaard apps kunnen niet verwijderd worden. Probeer eerst wat van die overige bestanden te wissen of te verplaatsen naar de micro sd kaart met de standaard bestands app zodat je ruimte overhoudt om iig een app te installeren Probeer dan eens met het appje clean master de boel op te ruimen zodat je weer apps kunt installeren. In de meeste gevallen geeft clean master aan wat je veilig kunt verwijderen Let daar wel even op. Link naar de app https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cleanmaster.mguard
Hi, ik las je bovenstaande reactie. Ik heb nu een vergelijkbaar probleem met een Samsung smartphone (Express) met Android 4.1.2. Ook hier is het verschil tussen totale ruimte (4,56GB) en beschikbare ruimte (124MB) niet te verklaren met de zichtbare bestanden (zowel via aansluiting op PC als via schoningsapps zoals CleanMaster).

Schonen via *#9900# helpt niet, ik ga liever nog niet zover dat ik alles ga wipen…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren