Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ga naar menu en selecteer muziekplayer
als je een mp3 met je muziek player selecteerd en op menu drukt dan krijg je de optie instellen als beltoon te zien.
de grtjes
Ah ja via het menu knopje! Ik dacht al dat ik dat laatst ergens al eens had zien staan maar had geen flauw idee mee waar, thanks!
Mag een slotje op van mij!
Voordat het slotje erop gaat nog een vraag.
Als ik de instructies van tony66xx volg dan werkt dat perfect als beltoon.
Maar ik wil graag een eigen toon als melding voor een bericht = sms als die binnen komt.
Iemand die weet hoe dat moet?
Kan je instellen met Ringdroid. (downloaden v/d market)
Ringroid staat er op, en de beltoon is nu als MP3 en als beltoon aanwezig op mijn mobieltje, maar instellen als berichtentoon kan nog steeds niet. De beltoon verschijnt niet in de lijst waaruit ik keuze kan maken.
Nog iemand die suggesties heeft?
Je moet op je sd kaart een mapje “media” aanmaken. Daarin een mapje “audio” en daarin weer “ringtones” “alarms” & “notifications”. Als je je mp3 vervolgens in de juiste map zet, zou je die moeten kunnen kiezen bij de instellingen.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Raho78;35669Dit was de 5000e post in het desire forum!
Deze gaan we sluiten. Vraag is al vele malen gesteld. We hebben een goede zoekfunctie en voor de ringtone maakt het niet uit welk toestel je hebt.
Hoe kan ik mijn eigen beltoon instellen op mijn Desire, bijv een mp3? Of is dit niet mogelijk?