Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Wow, nu kan iedereen zijn SLCD ombouwen naar Amoled of vice versa!
Nou ik ga er mijn handen niet aan wagen als ik dat zo allemaal zie. Maar ja waarom zou ik, mijn scherm is nog heel en ik heb amoled
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Toch vind ik het nog aardig netjes hoe die man het doet, telefoon ziet er nog als nieuw uit
Wow das ehhhhhhh…….. VEEL WERK!!!!!!!!
Laten vervangen is duur, maar hier moet je wel heeeeeel veel geduld voor hebben.
Zag vandaag filmpje met vergelijking van het oude en nieuwe soort scherm. Nieuwe blijkt veel slechter en een kleinere kijkhoek enzo
Gewoon opgeven aan de verzekering en nieuwe halen :eek:
Hoi, mijn Desire zijn scherm is ook gebarsten. En Het touchscreen werkt niet meer, maar de telefoon zelf nog wel.
Maar mijn vraag is: waar koop ik dat onderdeel?
Grtz
Thomas.
Waarschijnlijk op ebay wel te verkrijgen.
Edit:
http://www.mobileplaza.nl/producten/details/17178/htc-desire-touch-screen—display-window.html
Leuk om te zien, veel werk zal wel meevallen denk ik, als je het juiste gereedschap en priegelervaring hebt..niks voor mij in elk geval! :-)
Voor degenen die een kapotte scherm hebben of zullen gaan hebben, of gewoon benieuwd zijn hoe de Desire er van binnen uit ziet… Check deze link eens, word compleet open geschroeft en gemaakt.. wel intressant om te zien
Blog: HTC Desire tear-down and re-assembly