Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Gooly

Gooly

• Lid sinds 08 mei 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 augustus 2010
  • 23:11

Sinds enige tijd heb ik last van een spontaan herstartende Desire. Ik heb een sterk vermoeden dat het aan de meest recente update ligt (Naar Android versie 2.2). Daarvoor is het nooit voorgekomen, en daarna begon het.

Het doet zich voor als ik hem wat intensiever gebruik. Als ik b.v. zit te Twitteren met Twitdroid, als ik met Latitide aan het spelen ben, of gewoon tijdens een spelletje. En in de meeste gevallen gaat hij dan twee of drie keer achter elkaar. Op het moment dat ik b.v. mijn PIN code in zit te toetsen gaat hij alweer opnieuw herstarten.

Soms wel een paar keer per dag. Ik begin het ***vervelend te vinden en ik heb al verschillende oproepen gemist op die manier.

Dus ik vraag me af of er meer mensen zijn met dit probleem en wat de oplossing zou kunnen zijn. Als ik terugga naar fabrieks instellingen, ben ik dan ook meteen van Android versie 2.2 af?

Ik zie het ook wel een beetje als mijn eigen schuld. Ik moet ook niet gelijk op ‘akkoord’ klikken als er een update wordt aangeboden. Notabene is mijn lijfspreuk: If it aint' broken, don't fix it

Bewerkt (22 april 2013 12:36)
Kishan

Kishan

• Lid sinds 26 augustus 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2010
  • 01:24

Heej Gooly,

ik had dit probleem ook. Ik heb hem toen terug gestuurd naar htc, daar hadden ze de software opnieuw geinstalleerd( alsof ik dat niet al gedaan had) toen heb ik hem weer terug ontvangen, maar natuurlijk deed ie het nog niet goed. ik heb hem hierop weer terug gestuurd met de vraag of ze er mechanisch naar willen kijken. ze hebben toen het moederbordje vande telefoon vervangen en nu werkt ie bij mij weer perfect. Ik kan nu weer zwaar Multi taskenmaarja kben dus wel bang dat je hem ff kwijt ben. en het ligt btw niet aan android 2.2 dacht ik eerst ook

booze

booze

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 151
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2010
  • 08:05

Ook last van.Gebeurt niet elke dag maar wel tijdens intensief internetten of spelletje spelen.Productiefout??

dantedeth

dantedeth

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2010
  • 00:23

Heb ik ook gehad, 2 maal zelfs dit is inderdaad een productiefout.

eest keer dat ik me toestel opstuurde vertelde ze dat dit aan de geheugenkaart lag, wat uiteraard bs is.

de 2de keer had ik het geluk dat ik uitgebreid zelf kon testen met een andere desire baterij simkaart en geheugen kaart waarna hij bleef herstarte.
Wederom opgestuurd via htc nu met batterij en geheugenkaart.
Vandaag heb ik hem terug gehad en is de chipset geswaped voor een andere.

bel htc op en vraag of ze je toestel uitvoerig testen en zeg dat je bovenstaande heb getest.

De aftersale service van htc is geweldig ze belde me vandaag zelfs opnieuw of alle problemen waren verholpen.

lexus305

lexus305

• Lid sinds 05 augustus 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2010
  • 22:06

Ik had het zelfde probleem, starte een paar keer per dag spontaan opnieuw op.
Tot dat hij niet verder meer kwam dan het witte scherm met htc logo.
Toestel opgestuurd na telefonisch contact met htc, na een anderhalve week het toestel weer terug met een nieuw moederbord.
Sindsdien nergens meer problemen mee.

Awaken

Awaken

• Lid sinds 28 augustus 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2010
  • 19:31

dantedeth;37076
bla bla..

bel htc op en vraag of ze je toestel uitvoerig testen en zeg dat je bovenstaande heb getest.

De aftersale service van htc is geweldig ze belde me vandaag zelfs opnieuw of alle problemen waren verholpen.

Je zegt dat ik moet bellen met HTC maar ik heb al 4 dagen, in totaal 60 minuten geprobeert te bellen maar ik krijg elke keer een bandje, dit is het gewone nummer dat op hun website staat bij klantenservice.
Netherlands Nederlands+31(0)20-715-7310 Mon - Sat09:00- 18:00 (Mon - Fri) 09:00- 13:00 (Sat)
Nu toch maar een mailtje gestuurd..

Hoe hebben jullie de telefoon opgestuurd? via een provider of via gewone post?

Gooly

Gooly

• Lid sinds 08 mei 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2010
  • 21:31

Bedankt voor de reacties. Welliswaar juist het antwoord waar ik niet op hoopte, maar wel duidelijkheid dus. Het toestel zal even weg moeten. Nou ja, wat moet dat moet. Ik heb het via een abbo bij Vodafone, dus ik zal eerst even contact opnemen met Vodafone om te vragen of het via hen moet of dat ik rechtstreeks met HTC zaken kan doen :-)

Bedankt voor alle antwoorden!

Awaken

Awaken

• Lid sinds 28 augustus 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2010
  • 21:53

Gooly;37426
Bedankt voor de reacties. Welliswaar juist het antwoord waar ik niet op hoopte, maar wel duidelijkheid dus. Het toestel zal even weg moeten. Nou ja, wat moet dat moet. Ik heb het via een abbo bij Vodafone, dus ik zal eerst even contact opnemen met Vodafone om te vragen of het via hen moet of dat ik rechtstreeks met HTC zaken kan doen :-)

Bedankt voor alle antwoorden!

tip: probeer het via HTC zelf, bespaar je tijd mee.
Ik heb ervaringen met mijn vorige telefoons: via provider, 6 werken, via fabrikant, 3 weken uiterlijk

booze

booze

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 151
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2010
  • 22:37

Nu net….,spelletje spelen,3xherstart in 5min.Ga toch maar ff HTC contacten morgen.

Mertoglu

Mertoglu

• Lid sinds 05 januari 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 9 september 2010
  • 11:30

Net afspraak gemaakt, koerier komt morgen, toestel wordt binnen twee weken terugbezorgd. :-)

Bewerkt (22 april 2013 12:38)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.