Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

JB270

JB270

• Lid sinds 15 juli 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 3 september 2010
  • 22:25

60 tot 70% van mn SMSjes blijven hangen ‘in behandeling’. Heb al verschillende dingen geprobeerd… nieuwe simkaart, fabrieksinstellingen terug gezet, maar niets lijkt te helpen. T probleem lijkt samen te hangen met de Froyo update. Daarvoor had ik nergens last van…
Meer Desire gebruikers met dit probleem?

Bewerkt (22 april 2013 12:37)
JB270

JB270

• Lid sinds 15 juli 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 7 september 2010
  • 15:45

Op laten sturen naar HTC… werd dr gek van!
Hoop dat ie gemaakt wordt, anders gaat ie vervangen worden.
Accepteer dit soort dingen niet met een high-end smartphone.

Bewerkt (22 april 2013 12:38)
Dutchlimits

Dutchlimits

• Lid sinds 31 juli 2010
  • Berichten 616
  • Reputatie 0
  • 7 september 2010
  • 18:10

Tja dan zal je geen iphone moeten nemen dan mag je buiten gaan staan om te kunnen bellen lol.. Maar goed fouten kunnen er nu eenmaal zijn met hoge productie apparaten, ikzelf heb hier nooit last van.

Bengalus

Bengalus

• Lid sinds 31 januari 2010
  • Berichten 230
  • Reputatie 0
  • 7 september 2010
  • 18:33

Ook nog nooit gehad, wel dat ik niet genoeg of geen bereik had en dan lukt het natuurlijk ook niet..maar zeker niet zo vaak als wat jij beschrijft. Ben benieuwd hoe je hem terug krijgt en wat ze zeggen dat er mis mee was…

JB270

JB270

• Lid sinds 15 juli 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 8 september 2010
  • 08:02

Het irritante aan de Desire is, dat er geen “opnieuw versturen” optie op zit.
Dus zit er niets anders op dan het bericht door te sturen.

Een klein aantal van de “in behandeling” SMSjes blijkt soms wel verzonden te zijn… al met al dus geen constant verhaal.

Dit is wat HTC er zelf over terug mailt:

Bedankt voor uw vraag over de sms functie. Zou u voor mij eens kunnen testen of het een verschil maakt wanneer u een sim kaartje van een ander netwerk in uw toestel gebruikt of dat ook dan problemen blijven bestaan. Zelfs in een nieuw simkaartje kan een fout zitten vandaar de test. Probeer ook even uw eigen kaartje een simwipe te geven, even met een gummetje over het metalen deel op de simkaart gaan op static te verwijderen.

Word ik ook niet veel wijzer van.

Oja wees gewaarschuwd… ondanks dat ik me heb aangemeld bij het “BEL ME NIET REGISTER”,
werd ik na aanmelding bij HTC toch gebeld door zo'n “geef ons geld” fonds.

JB270

JB270

• Lid sinds 15 juli 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 16 september 2010
  • 21:22

Heb mn toestel (na 1 week) terug gekregen.
Firmware en software update als oplossing… apart want Froyo had ik dr al op staan net als de laatste Bootloader.

Maar goed, nu alweer een week aan t “testen” en moet zeggen dat hij t weer erg goed doet.
Heel erg goed zelfs… want mn batterij houd t ook ineens n stuk langer vol.
Zelfde instellingen, maar nu 72 uur (normaal gebruik), maar ik hm eerst na 36 (heel soms 48) toch echt aan de stekker moest leggen.

Verder zeker het vermelden waard… t hoesje wat ik bij mn Desire kocht (was een van de eerste dus op maat gemaakt waren er nog niet) had afgegeven op de achterzijde van het toestel. Wat wil… kosteloos vervangen!!! Das ps service van HTC

Bewerkt (16 september 2010 21:22)
West

West

• Lid sinds 04 augustus 2010
  • Berichten 288
  • Reputatie 0
  • 16 september 2010
  • 21:33

Dutchlimits;39296
Tja dan zal je geen iphone moeten nemen dan mag je buiten gaan staan om te kunnen bellen lol.. Maar goed fouten kunnen er nu eenmaal zijn met hoge productie apparaten, ikzelf heb hier nooit last van.
Of je moet 'm laten zweven voor de grip of death/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

Bewerkt (16 september 2010 21:33)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren