Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

_DX_

_DX_

• Lid sinds 30 augustus 2010
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 19 september 2010
  • 23:51

Hoewel UnrEVOked verreweg de makkelijkste manier is, zijn er ook andere methodes om te rooten als je echt niet kan wachten natuurlijk

Bewerkt (19 september 2010 23:51)
tony66xx

tony66xx

• Lid sinds 29 april 2010
  • Berichten 320
  • Reputatie 0
  • 20 september 2010
  • 12:24

ik ga me ook beter verdiepen in het root gebeuren.
heb gisteren mijn telefoon terug gezet na fabrieks instellingen omdat mijn telefoon geheugen weer eens helemaal vol zat.
normaal gesproken als je wat apps/games verwijderd komt er weer geheugen vrij.
ik had nog iets van rond de 6mb vrij toen heb ik de 5 grootste apps verwijderd.
en er kwam maar een paar mb vrij toen heb ik er nog meer verwijderd tot dat ik er nog maar een stuk of 7 op had staan en toen had ik zoiets van 28 mb vrij geheugen.
vind dat wel raar als je dan veel verwijderd komt er maar weinig ruimte beschikbaar.
na de reset had ik zonder apps 137 mb en ben nu weer aan het instaleren gegaan en heb er nu vrijveel terug gezet en heb nu nog 108mb vrij.
snap het niet helemaal meer met dat telefoon geheugen vorige keer zat het allemaal veel sneller vol.
dat was voor de laatste systeem update.
heb wel sdk en spare parts maar dat had ik voor de system update ook al.
ben benieuwd hoever ik nu kan gaan na de update met instaleren.
de grtjes all

Bewerkt (20 september 2010 12:24)
Pretbek

Pretbek

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 20 september 2010
  • 23:07

tony66xx;41666
ik ga me ook beter verdiepen in het root gebeuren.
heb gisteren mijn telefoon terug gezet na fabrieks instellingen omdat mijn telefoon geheugen weer eens helemaal vol zat.
normaal gesproken als je wat apps/games verwijderd komt er weer geheugen vrij.
ik had nog iets van rond de 6mb vrij toen heb ik de 5 grootste apps verwijderd.
en er kwam maar een paar mb vrij toen heb ik er nog meer verwijderd tot dat ik er nog maar een stuk of 7 op had staan en toen had ik zoiets van 28 mb vrij geheugen.
vind dat wel raar als je dan veel verwijderd komt er maar weinig ruimte beschikbaar.
na de reset had ik zonder apps 137 mb en ben nu weer aan het instaleren gegaan en heb er nu vrijveel terug gezet en heb nu nog 108mb vrij.
snap het niet helemaal meer met dat telefoon geheugen vorige keer zat het allemaal veel sneller vol.
dat was voor de laatste systeem update.
heb wel sdk en spare parts maar dat had ik voor de system update ook al.
ben benieuwd hoever ik nu kan gaan na de update met instaleren.
de grtjes all
Het gaat de laatste weken echt achterlijk snel. Ik verwijder drie apps voor ongeveer 4 mb vrije ruimte (waar hebben we het over, floppies?). Nog geen paar uur later zit het al vol aan user-data en cache-data, dit is toch geen doen.

Ik heb net Unrevoked net binnen gehaald, zo maar eens even proberen. Eerst nog ff wat rondvragen./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (20 september 2010 23:07)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.