Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
tvgids herken ik … heb ik ook last van
nu app heb ik nog niet zien cashen
geluidssterkte deels, moet vaker als vroeger zoeken naar de juiste stand, maar is nog wel werkbaar
D.
De NU applicatie heb ik hier op froyo geen problemen mee. Misschien moet je hem eens proberen opnieuw te installeren.
De tv gids applicatie crash hier elke keer als hij automatisch wil updaten. Niets lijkt hier tegen te helpen. De applicatie werkt gewoon niet goed op froyo. De maker moet deze maar eens repareren.
Speaker issue heb ik hier geen last van. Misschien een een factory reset proberen?
tvgids heeft een update gekregen en de listview die dus die FC geeft is gefixed!
Ik heb er bij de tvgids ook geen last meer van na de laatste update. De applicatie van NU crasht bij mij ook wel eens. Weet alleen nog niet wat de reden daarvoor is.
TV-gids crashed bij mij nog steeds maar alleen als ik hem automatisch laat synchroniseren. Dat doe ik dus niet meer en dan werkt weer perfect.
Groeten…
Sinds de update naar 2.2 heb ik een twee tal zaken welke niet goed meer werken.
-de luidspreker staat zelfs in de zachtste stand te hard, de omgeving kan bijna letterlijk mee luisteren (staat niet op hands free luidspreker)
-de NU app en de tv gids app crashen met grote regelmaat.
Zijn er meer mensen doe deze problemen herkennen?
Wat kan ik er aan doen.