Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Vanaf maart in huis en nog niet 1 vastloper gehad……(afkloppen)
booze;44642Nooit gehad, ook al kloot ik veel met dat ding.
In den beginnen was ik echt ontzettend blij met mijn HTC desire maar nu…
Aantal weken geleden al het probleem gehad dat ie telkens spontaan uit/aan ging en nu sinds zaterdag doet ie dus niks meer.Blijft alleen op wit HTC scherm staan.Batt.erin en eruit helpt niet,nacht laten liggen helpt niet,fabrieksinstellingen helpt niet,eigenlijk dus niks
Morgen wordt mijn ooit zo gewilde desire opgehaald voor reparatie.
Maar mijn eigenlijke vraag:Hoeveel mensen hier hebben er al problemen met deze “super”telefoon?Dus dit probleem en andere.
Groeten van Erik
Ik zou graag willen dat ik dat zeggen kon.haha.Vrienden lachen me nu al uit omdat ie kapot is terwijl ik m juist zo zat op te hemelen bij gasten met zo'n Apple ding.Ssssjezoes.
Tsja, fabrieksfoutjes zijn er altijd
Geen vastlopers hier, probeer hem eens te HARD RESETTEN waarschijnlijk is het dan verholpen.
Je bent dan wel al je gegevens kwijt
booze;44642
Aantal weken geleden al het probleem gehad dat ie telkens spontaan uit/aan ging en nu sinds zaterdag doet ie dus niks meer.Blijft alleen op wit HTC scherm staan.Batt.erin en eruit helpt niet,nacht laten liggen helpt niet,fabrieksinstellingen helpt niet,eigenlijk dus niks
Maar mijn eigenlijke vraag:Hoeveel mensen hier hebben er al problemen met deze “super”telefoon?Dus dit probleem en andere.
Groeten van Erik
Samsung Galaxy S8+
AVS;44689Hard reset:misschien verkeerde term gebruikt maar dan ga je toch naar fabrieksinstellingen?
Even een vraagje…hoe kom je bij fabrieksinstellingen als je toestel niks doet en niet verderkomt dan een wit scherm ?
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
vastlopers heb ik nog niet gehad!
heb heel lang geen problemen gehad met mijn desire.
alleen nu de laaste tijd heb ik dattie spontaan op nieuw opstart.
vooral als ik hem verbind met de pc in diskdrive mode dattie dan gaat zoeken en spontaan opnieuw opstart.
mijn problemen zijn maar voor korte duur krijg deze maand de desire hd
ben benieuwd wat voor problemen die weer heeft.
mijn vrouw krijgt mijn desire maar die doet er toch geen extreme dingen mee.
de grtjes all
Heb HTC wel even gemeld dat ik verwacht dat ze IETS repareren en niet zomaar weer terugsturen wat ik hier ook al ns gelezen heb.
Groeten van Erik