Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Haal met mijn Desire een score van 1584 in Quadrant. Draait op OpenDesire zonder de CPU snelheid te verhogen.
Zal ik morgens eens deze app installeren, alleen wat heb je er aan? Waarom wil je zoiets weten?
En wat voor getal geeft aan dat je telefoon super snel is en wat voor getal geeft aan dat je telefoon traag is..
/
Jayum;44852Nouja geloof me het verschil merk je echt, de standaart rom haalt niet veel hoger dan 1100, en de mijne momenteel dus 1600… dat is een kwart verschil zo'n beetje.. das heel wat, als ik eerst Asphalt 5 speelde dan schokte het een beetje, nu is het soepel
Zal ik morgens eens deze app installeren, alleen wat heb je er aan? Waarom wil je zoiets weten?
En wat voor getal geeft aan dat je telefoon super snel is en wat voor getal geeft aan dat je telefoon traag is..
Jayum;44852Mijn CPU snelheid is ook niet superveel verhoogd, maar 100/150 mhz zo'n beetje dus zal wel kloppen inderdaad
Oh okee, ik heb nu zo'n app die andere apps kan uitschakelen.
Zo kan mijn Desire nog langer mee (batterij dan) ook is mijn toestel een stuk sneller.
/
Dat is wel het tofste aan een rom, dat maakt een toestel ook stukken sneller.
Maar ik hoef geen rom, ben zo tevreden!
/
Jayum;44861Een goeie rom, paar uurtjes persoonlijk instellen, dan denk je heel anders
Dat is wel het tofste aan een rom, dat maakt een toestel ook stukken sneller.
Maar ik hoef geen rom, ben zo tevreden!
Tsja, als het mislukt om een rom in te stellen brickt je Desire. Dat zou zonde zijn.Toch? Of kan dat ding dan niet bricken? Of was dat bij Rooten? Of is dat het zelfde? Ik heb geen verstand van zulk soort zaken, omdat me het niet boeit om een snelste of beste mob. te hebben.
/
De mijne op 1481 , op rom OpenDesire 4.0.33
Hoi iedereen,
/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Ik ben eens benieuwd wie er een hele hoge score kan behalen met zijn Desire, mijn Desire behaalt een score van 1614..
Telefoon draait momenteel op Defrost en op 1113Mhz.
Meet de snelheid met “Quadrant” (In de market te vinden)
Screen: