Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

MacBryce

MacBryce

• Lid sinds 07 juli 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2010
  • 00:13

Hallo,

Tot nog toe heb ik altijd mijn handen van het rooten afgehouden omdat ik er het nut gewoon niet van in zag. Daar kwam recent verandering in. Ik ben tegen de limiet van het interne geheugen aangeknald en ik zit eigenlijk zo vast als het maar kan nu. 16 GB SD-kaartje dat nog 7GB over heeft maar het maakt allemaal niet uit. Het interne geheugen zit stampvol en Apps2SD ziet ook geen manier meer om meer plaats vrij te maken. Ik kan zelfs m'n Flash Player niet eens updaten.

Dus ja… Rooten dan maar. Of niet?

Ik wou me hier eens informeren of het eigenlijk wel zin heeft. Hoeveel ruimte kan ik vrijmaken door een bijgewerkte Sense ROM te installeren? Hoeveel ruimte kan ik vrijmaken door een CyanogenMod te installeren?

Bewerkt (14 oktober 2010 00:13)
Garduna

Garduna

• Lid sinds 26 september 2009
  • Berichten 426
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2010
  • 15:58

Als je een ROM installeert die apps2ext ondersteund kan het je veel geheugen schelen. Je hebt hier wel een ext partitie nodig op je SD kaart. Als je dan een Sense ROM installeert heb je zo'n 130 tot 135 MB over. Ik heb 21 apps geinstalleerd en heb nog 120 MB over. Met OpenDesire had ik zo'n 140 MB vrij na installatie, na het installeren van 21 apps nog 126 MB over.

Bewerkt (14 oktober 2010 15:58)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.