Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Laat ik nou net een verveel moment hebben. Ik ga eens even voor je kijken of ik je kan helpen!
Flinke klus overigens. Het begon me eventjes te vervelen. Ik zal morgen nog wel even wat doen als ik tijd heb!
Heb ook een account aangemaakt.
Ik zal proberen er wat in mee te helpen.
Samsung Galaxy S8+
zo, ook een tijdje zitten meevertalen, gaat best vlot moet ik zeggen.
ga je de rom online zetten als ie klaar is? (de vertaling dan)
en is het zo'n bijzondere?
zie net dat ik alles voor niets heb gedaan, er is niets opgeslagen :-(
straks nog maar eens even kijken hoe dat kan.
wicman 49 - Thnx! Uiteraard ga ik het online zetten. Hier een filmpje van de ROM: YouTube - Android 2.2 ROM MIUI for Desire and Nexus One
De rom is inderdaad mooi, heb het er zelf op gehad, maar na een uur was ik er al zat van ivm taal.
–
Groeten,
Dutchlimits
Pfffffffffffffffffffffff wat een werk zeg.
wel leuk om een keer te doen, zal nooit mijn hobby worden.
Ik ben bezig om de MIUI ROM voor de Desire te vertalen naar het Nederlands. Aangezien dit behoorlijk veel werk is kan ik wel wat hulp gebruiken
Mocht je willen helpen kan dat hier: Translating MIUI ROM Dutch to Dutch language. Alle kleine beetjes helpen. Als je maar serieus bent
Deze site werkt makkelijk: account aanmaken, dan klik je op translate en kan je gaan vertalen. Onder het veld waar je de vertaling kan invullen, staan suggesties. Deze kun je aanklikken en eventueel aanpassen. Vervolgens klik je op suggest. That's it!
Alvast bedankt!