Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Graag wat meer info.
Is je toestel ge-root?
Je toestel mag dan wel simlock vrij zijn, maar is hij ook unbranded?
Het toestel is niet ge-root, er is verder niets aan veranderd.
Ik weet niet precies wat branded inhoudt, maar het toestel komt van The Phone House en niet van een specifieke provider. Misschien dat je hier al de nodige info uit kan halen
Groet, artifex
Ik heb ook een sim-lock vrije Desire bij de Phone House gehaald, maar dan met Hi.
Deze kon gewoon updaten naar 2.2 (er stond 2.1 op dacht ik).
Misschien kun je proberen een andere sim-kaart erin te stoppen (geen idee of het iets uitmaakt).
Heb je het via draadloos netwerk geprobeerd?
Ik heb het zowel via WLAN als via de gegevensverbinding geprobeerd.
Zojuist ook met een andere sim-kaart geprobeerd maar dit maakte ook geen verschil.
Wat altijd helpt is een andere sim instoppen. Ik heb een sim van a&t (us) van mijn eerste iphone indertijd en deze gebruik ik om updates binnen te halen op mijn nexus.
Ik heb het wel met een andere SIM geprobeerd, maar dat was ook Vodafone en daar had ik geen baat bij.
Mááár ik heb zojuist de telefoon handmatig ge-update naar 2.2 (met gebruik van een stock 2.2 rom).
Hey, heb zelf half oktober 2010 een HTC desire simlockvrij bij de belcompany gehaald.
€479,- armer, maar zat al wel standaard 2.2 froyo op.
Lucky me!!
Ik heb begrepen dat de 2.2 update alweer een tijdje geleden gereleased is.

Echter krijg ik nog steeds de melding dat er geen updates beschikbaar zijn voor mijn telefoon wanneer ik op updates controleer.
Ik heb een simlock-vrije Desire met android 2.1-update 1.
Mijn provider is Vodafone.
Iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik eventueel alsnog aan 2.2 kan komen?
Alvast bedankt