Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Evert

Evert

  • Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • #1
  • 17 november 2010
  • 04:27

Ik heb een probleempje met de Market app: hij probeert een programma te updaten (Movie Finder, maar ook TV Gids Pro), maar dat lukt niet. De “progress bar” blijft continu op 0% staan. Als ik vervolgens klik op die progress bar kan ik kiezen voor “download annuleren”, maar dan crasht de Market app altijd.

Ik heb al van alles geprobeerd: telefoon resetten, Movie Finder helemaal verwijderen, etc. Maar iedere keer als ik de Market app opstart en dan op “downloads” klik, probeert hij als eerste weer Movie Finder te updaten.

Iemand enig idee wat er aan de hand is? Of, belangrijker, hoe ik dit kan oplossen?

Alvast dank.

Bewerkt (17 november 2010 04:27)
Raho78

Raho78

  • Lid sinds 21 mei 2010
  • Berichten 305
  • Reputatie 0
  • #2
  • 17 november 2010
  • 05:38

Het wil bij mij wel eens helpen om de internetverbinding even uit en weer aan te zetten.

Bewerkt (17 november 2010 05:38)
Evert

Evert

  • Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • #3
  • 17 november 2010
  • 05:53

Dank voor de tip, maar als ik dat doe blijft de Market app gewoon stug doorgaan te proberen de genoemde apps te downloaden. In elk geval blijven ze onder “Wordt gedownload” staan en blijft de progress bar op 0% staan.

Ik heb al gereboot en ook dat hielp niet.

Bewerkt (17 november 2010 05:53)
Rsdf430

Rsdf430

  • Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 960
  • Reputatie 0
  • #4
  • 17 november 2010
  • 08:19

Instellingen > applicaties beheren > market opzoeken,gedwongen stoppen cache legen en gegevens wissen.

Bewerkt (17 november 2010 08:19)
Kat

Kat

  • Lid sinds 11 mei 2010
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • #5
  • 17 november 2010
  • 11:22

Download je via een verbinding die je hiervoor ook heb gebruikt om de apps er op te zetten? Sommige servers zijn nl. beveiligd tegen downloaden….

Bewerkt (17 november 2010 11:22)
Evert

Evert

  • Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • #6
  • 17 november 2010
  • 13:14

Thnx, Rsdf. Het werkt!

@Kat: ja, precies dezelfde server/lijn. Alleen zijn er 2 applicaties die weigeren te downloaden. Dat is wel vaag, want 1tje kan ik nog steeds niet downloaden…

Bewerkt (17 november 2010 13:14)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.