Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Het wil bij mij wel eens helpen om de internetverbinding even uit en weer aan te zetten.
Dank voor de tip, maar als ik dat doe blijft de Market app gewoon stug doorgaan te proberen de genoemde apps te downloaden. In elk geval blijven ze onder “Wordt gedownload” staan en blijft de progress bar op 0% staan.
Ik heb al gereboot en ook dat hielp niet.
Instellingen > applicaties beheren > market opzoeken,gedwongen stoppen cache legen en gegevens wissen.
Download je via een verbinding die je hiervoor ook heb gebruikt om de apps er op te zetten? Sommige servers zijn nl. beveiligd tegen downloaden….
Thnx, Rsdf. Het werkt!
@Kat: ja, precies dezelfde server/lijn. Alleen zijn er 2 applicaties die weigeren te downloaden. Dat is wel vaag, want 1tje kan ik nog steeds niet downloaden…
Ik heb een probleempje met de Market app: hij probeert een programma te updaten (Movie Finder, maar ook TV Gids Pro), maar dat lukt niet. De “progress bar” blijft continu op 0% staan. Als ik vervolgens klik op die progress bar kan ik kiezen voor “download annuleren”, maar dan crasht de Market app altijd.
Ik heb al van alles geprobeerd: telefoon resetten, Movie Finder helemaal verwijderen, etc. Maar iedere keer als ik de Market app opstart en dan op “downloads” klik, probeert hij als eerste weer Movie Finder te updaten.
Iemand enig idee wat er aan de hand is? Of, belangrijker, hoe ik dit kan oplossen?
Alvast dank.