Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 818
  • Reputatie 0
  • 23 november 2010
  • 16:18

Thnx allemaal voor het helpen! 'T is voor iedereen weer een ervaring.

Bewerkt (23 november 2010 16:18)
Peter1951

Peter1951

• Lid sinds 02 augustus 2009
  • Berichten 262
  • Reputatie 0
  • 23 november 2010
  • 16:18

Raffie;62373
Sorry, voel me echt een … (vul zelf maar in) maar het lukt me niet. Krijg nu een foutmelding.

EDIT!Gelukt…. ik stond niet in bootloader maar in fastboot…. :S:S:S:S:S sorry voor het ongemak.

Soms hè….:-)

En wat heb je nu meer dan dat je had..;p

Bewerkt (23 november 2010 16:18)
Raffie

Raffie

• Berichten 818
  • Reputatie 0
  • 23 november 2010
  • 16:24

Peter1951;62376
Soms hè….:-)

En wat heb je nu meer dan dat je had..;p

Geen idee, moet ik nog even kijken… Eerst ff de hond uitlaten.
Als er niks veranderd is, jammer dan nu weet ik in elk geval wel weer hoe het moet en word jullie hulp ONTZETTEND gewaardeerd, hulde hiervoor.

Bewerkt (23 november 2010 16:24)
mark

mark

• Lid sinds 19 april 2010
  • Berichten 237
  • Reputatie 0
  • 23 november 2010
  • 16:34

Raffie;62378
Geen idee, moet ik nog even kijken… Eerst ff de hond uitlaten.
Als er niks veranderd is, jammer dan nu weet ik in elk geval wel weer hoe het moet en word jullie hulp ONTZETTEND gewaardeerd, hulde hiervoor.

In ieder geval heb je S-off, de nieuwste recovery, en bovenal géén gebrickte telefoon! Al met al niet slecht lijkt me/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Bewerkt (23 november 2010 16:34)
Raffie

Raffie

• Berichten 818
  • Reputatie 0
  • 23 november 2010
  • 17:28

mark;62379
In ieder geval heb je S-off, de nieuwste recovery, en bovenal géén gebrickte telefoon! Al met al niet slecht lijkt me/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Je hebt helemaal gelijk! Dank je wel nogmaals.

De verbeteringen/veranderingen:

GEEN IDEE!

Zal eens op onderzoek uitgaan wat de verbeteringen zijn.

Dit zijn volgens mij de enige veranderingen?

Changelog:

2010-11-12
Supress “warning: comparison between signed and unsigned integer expressions” in minui/resources.c and mtdutils/mtdutils.c

2010-11-11
implement bmlutils
fix up implementation of int get_partition_device
Modify apply_patch to fail if trying to patch mtd on non-mtd devices.

Geen flauw idee wat hier staat en wat je ermee kan?

Bewerkt (23 november 2010 17:28)
marcodriel

marcodriel

• Lid sinds 05 januari 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 14:36

Hallo Ik heb een windos7 pc en die kent het commando fastboot niet dus ik kom niet veel verder .

Bewerkt (5 januari 2011 14:36)
Raffie

Raffie

• Berichten 818
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 22:18

marcodriel;76946
Hallo Ik heb een windos7 pc en die kent het commando fastboot niet dus ik kom niet veel verder .

Nu moet ik weer ontzettend graven :p
Lees dit draadje nog eens helemaal door, hierin staan namelijk linkjes die je mogelijk verder kunnen helpen, uiteindelijk is het mij ook gelukt/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" /> en dit dus ook met Windows 7.
Daarbij is het voor mij en anderen die verder willen reageren wat je precies wilt, met alleen:“Hallo Ik heb een windos7 pc en die kent het commando fastboot niet dus ik kom niet veel verder.” kan bijna niemand wat mee.
Probeer wat meer informatie te geven zodat je geholpen kunt worden, ook raad ik je aan wat meer te gaan lezen hier op het forum, er zijn heel veel topics waar je misschien iets mee kan door dit door te lezen lost misschien het probleem vanzelf op omdat je erachter komt dat je wellicht iets bent vergeten.

Bewerkt (5 januari 2011 22:18)
pitbullnl

pitbullnl

• Lid sinds 11 januari 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2011
  • 14:24

Raffie;77284
Nu moet ik weer ontzettend graven :p
Lees dit draadje nog eens helemaal door, hierin staan namelijk linkjes die je mogelijk verder kunnen helpen, uiteindelijk is het mij ook gelukt/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" /> en dit dus ook met Windows 7.
Daarbij is het voor mij en anderen die verder willen reageren wat je precies wilt, met alleen:“Hallo Ik heb een windos7 pc en die kent het commando fastboot niet dus ik kom niet veel verder.” kan bijna niemand wat mee.
Probeer wat meer informatie te geven zodat je geholpen kunt worden, ook raad ik je aan wat meer te gaan lezen hier op het forum, er zijn heel veel topics waar je misschien iets mee kan door dit door te lezen lost misschien het probleem vanzelf op omdat je erachter komt dat je wellicht iets bent vergeten.

Hoi, ik weet het denk ik al. je moet wel fastboot “programma” op je computer hebben om die command uit te voeren. Tevens moet je door middel van cd C:\… naar de map van fastboot verwijzen! groet

Bewerkt (11 januari 2011 14:24)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.