Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 9 september 2011
  • 12:24

Ik heb een aantal YouTube filmpjes. Allemaal met de extensie mp4. Op mijn computer zie ik thumbnails met het linker en rechter deel van het filmpje. Op mijn HTC in Galerij zie ik bij de één een thumbnail met één plaatje van de film en de logo 3D. En bij een ander eenzelfde thumbnail als op de computer en geen 3D logo. Degene met 3D logo start gelijk in 3D terwijl bij de andere dit expliciet in het menu aangezet moet worden, want anders zie ik het linker en rechterbeeld naast elkaar.
De applicatie GSpot geeft aan dat beide dezelfde codecs gebruiken.
Toch zijn ze dus verschillend.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit en eventueel hoe dit gecorrigeerd kan worden, zodat de ander ook als een 3D filmpje gezien wordt?

Bewerkt (9 september 2011 12:24)
Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 12 september 2011
  • 12:38

Ik heb nu wel gezien dat echte 3D video de type aanduiding video/mp4-3d heeft en 2D video met twee beelden naast elkaar (dus semi 3D) de aanduiding video/mp4. Hoewel de laatste zowel een linker als een rechter beeld kan bevatten, dit dus nog altijd gewoon een 2D video bestandsformaat is.

Bewerkt (12 september 2011 12:38)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.