Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hoe update je ‘m dan?
Heb m sinds een paar uur in bezit, maar bij m’n Desire kwam altijd de melding dat er een update was. Die melding heb ik nu niet.
Firezi;228957
Hoe update je ‘m dan?
Heb m sinds een paar uur in bezit, maar bij m’n Desire kwam altijd de melding dat er een update was. Die melding heb ik nu niet.
Heb de update ook ontvangen. Heb de spellen ff bekeken en zien er aardig uit! Ben zelf niet helemaal van de spelletjes maar de 3D heeft zeker meerwaarde! Belangrijker is de vraag of het beveiligingslek nu verholpen is!
Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch
Vind alleen de sims behoorlijk vervelend, doet gewoon pijn aan je ogen na een tijdje.
Shift is niet echt mijn spel en spiderman heb ik nog niet geprobeerd. Toch wel leuk dat deze games er zijn in 3D en dat geeft weer wat extras aan je telefoon.
Wat me overigens wel op viel, ik heb beide spellen 5 minuten gespeeld, er meteen 10% batterij foetsie was…
Ik wil deze games graag weer wissen maar dat gaat niet.Weet iemand hoe ik dit kan regelen.
Laatst heb ik per ongeluk (te snel updates gedownload zonder wifi aan..helemaal stom) waar drie spellen bij zitten: Shift, Sims en Spiderman.
Nu is mijn vraag hoe ik deze spellen kan verwijderen..?
Heb al gekeken bij mijn downloads in Market, maar daar staan ze niet in de lijst.
Kan iemand me helpen..?
Firezi;228957
Hoe update je ‘m dan?
Laatst heb ik per ongeluk (te snel updates gedownload zonderWiFiaan..helemaal stom) waar drie spellen bij zitten: Shift, Sims en Spiderman.
Nu is mijn vraag hoe ik deze spellen kan verwijderen..?
Heb al gekeken bij mijn downloads inMarket, maar daar staan ze niet in de lijst.
Kan iemand me helpen..?
Ter info
Vandaag mijn HTC geupdate via WiFi en nu 3 games bijgekregen.
- Spider-Man 3D
- The Sims 3
- NFS Shift
Weet niet of dit al bekend was maar bij deze!