Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Firezi

Firezi

• Lid sinds 05 oktober 2011
  • Berichten 97
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2011
  • 20:03

Heb een probleem met mijn (slechts 1 week oude) HTC Evo 3D

Prima toestel, bevalt erg goed, alleen reageert het touchscherm soms erg slecht.

Soms moet ik het scherm echt hard induwen voordat ie reageert, terwijl ie soms al reageert als ik m nog net niet aan raak.

Maar het grootste probleem is meestal dat het patroon ontgrendeling m niet goed pakt. Als ik er met mijn vinger overheen sleep, pakt ie soms maar 1 bol. Dan doe ik het een paar keer, pakt ie m niet goed, en dan wordt ie meteen geblokkeerd voor 30 seconden. Daarna pakt ie m weer niet en dan wordt het steeds meer en meer. Ik wordt d'r schijtziek van onderhand. Iemand meer met dit probleem? En zo ja, hoe kan ik het verhelpen?

Zoals ik al zei is het maar af en toe, 95% van de tijd doet ie het wel gewoon goed…

Bewerkt (27 oktober 2011 20:03)
EricNL

EricNL

• Lid sinds 15 januari 2010
  • Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2011
  • 20:59

Dit probleem is zoals jij het omschrijft bij mij onbekend!! Ik heb alleen dat het soms wat langer duurt voordat het scherm reageert nadat ik (met name) 3D foto's heb bekeken die op de SD kaart staan.

Het is wel belangrijk om je probleem ff goed in de gaten te houden, voor hetzelfde scherm is het inderdaad het scherm. Heb je HTC al gebeld?

Bewerkt (27 oktober 2011 20:59)

Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch

Firezi

Firezi

• Berichten 97
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2011
  • 22:28

Het is niet zo dat ie langzaam reageert, het is gewoon dat ie soms helemaal niet reageert en ik gewoon echt moet duwen op het touchscreen voordat ie reageert.

Heb nog niet met HTC gebeld. Zou het dan wel aan mijn toestel kunnen liggen?

Bewerkt (27 oktober 2011 22:28)
iAndries

iAndries

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 327
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2011
  • 22:08

Mijn scherm reageert gewoon zoals het hoort ,ik zou het toch ff in de gaten houden en als je er aan irriteert toestel laten nakijken.

Bewerkt (28 oktober 2011 22:08)
Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2011
  • 12:18

Ik ken het probleem ook niet. Maar misschien dat je telefoon van slag is door een applicatie (standaard/gedownload). Dus eventueel resetten en anders terugzetten naar fabrieksinstellingen (eventueel eerst een back-up maken).

Bewerkt (31 oktober 2011 12:18)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 31 oktober 2011
  • 12:25

Gebruik je een screenprotector of zit er nog een folie vanuit de fabriek op je scherm, soms zie je die bijna niet.

Bewerkt (31 oktober 2011 12:25)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Firezi

Firezi

• Berichten 97
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2011
  • 12:34

Nee zit niks op het scherm. Maar dat zou ook niet verklaren waarom ie het meestal wel doet en soms niet.

Even een ‘update’ over m'n probleem: Als ik het scherm even vergrendel en weer ontgrendel, doet ie het wel in een keer goed…

Bewerkt (31 oktober 2011 12:34)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.