Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

cityking

cityking

• Lid sinds 20 mei 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 19 januari 2013
  • 19:41

Ik weet niet hoe ik dit moet gaan uit leggen.. want heb dit nog nooooooit mee gemaakt en nog nooit van iemand gehoord die dit kenmerk ook heeft bij een android toestel.

Mijn evo 3d staat aan. groene lampje knippert en heb dus bijvoorbeeld een whatsapp ontvangen. Wanneer ik de lock knop indruk gebeurt er niks, alleen de lampjes beginnen te branden van Home, Menu, Back en Search. dan druk ik vaak nog een paar keer op de lock knop en dan in eens springt het beeldscherm aan. Meestal als ik net aan het typen ben in whatsapp of ik wil hem ontgrendelen gaat het scherm weer uit. Wanneer ik aan het tyypen ben en ik druk willekeurig waar het toetsenbord zou moeten zitten en ik krijg het scherm later weer aan, staan deze tekens ook daadwerkelijk in het tekst vak. Dus het touchscreen werkt dan dus wel!

Mijn vraag is, of dit bekend is, of iemand me er mee kan helpen dit op te lossen en om te vragen of dit hardwarematisch is of softwarematisch. Want ik heb eerder gehad dat het toestel uit zich zelf uit ging en opnieuw starte. Dat was over en nu gebeurt dit helaas.

Ik hoop op reactie!

Groeten,

Tim Hut.

Bijlage:
HTC EVO 3D scherm photo by cityking | Photobucket

Bewerkt (24 april 2013 16:10)
cityking

cityking

• Lid sinds 20 mei 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2013
  • 23:19

Weet iemand een oplossing? Ik heb nog steeds het probleem en zo te zien komt het niet echt over als of iemand dit probleem kent?

Bewerkt (21 mei 2013 13:40)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.