Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

COMBINATIEAANBIEDINGEN VOOR DE HTC FLYER WI-FI + 3G 32 GB HTC Flyer Wi-Fi + 3G 32 GB (2)

elvybarbar

elvybarbar

• Lid sinds 29 oktober 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2011
  • 21:19

Beste andere leden,

Gister heb ik dit pakketCOMBINATIEAANBIEDINGEN VOOR DE HTC FLYER WI-FI + 3G 32 GB
HTC Flyer Wi-Fi + 3G 32 GB + KPN Prepaid Simkaartgekocht bij de PDA/tabletshop in Rotterdam.
Ik heb het kaartje opgewaardeerd met 10 euro en vandaag heb geprobeerd ermee online te gaan. Het ging niet. Bij de KPN winkel zeiden ze na een uur proberen en bellen met experts dat het data kaartje niet geschikt is. Ik heb UMTS nodig en het kaartje is MS4.
Wat nu. Ik wil toch online wat voor kaartje kan ik dan gebruiken. Ik heb geen zin in een abonnement want ik zit nl meeste tijd op WIFI. Kan ik ook een kaartje die geschikt zijn voor de IPAD's gebruiken. Heeft iemand een oplossing????

Groet, Els.

Bewerkt (19 mei 2011 21:19)
ladyminnie

ladyminnie

• Lid sinds 22 december 2010
  • Berichten 240
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2011
  • 17:00

er zit wifi op, dus je zult de wifi instellingen even na moeten lopen om te zien of die verbinding maakt met je router

Bewerkt (7 juni 2011 17:00)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.