Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Nice! Handig dit zeg..
Je kan bij megaupload gratis dat bestandje uploaden, en dan krijg je een link daarvan en die post je dan weer hier..
Misschien had ik zelf de post beter moeten lezen. Ze geven zelf een alternatieve download plek
Ik geloof dat de nieuwste recovery nu 4.0 is, deze is te vinden op xda. Ook hebben ze daar ook zo'n soort installer als in dit topic alleen dan vernieuwd met veel meer functies. Heb de recovery wel maar heb die installer nog niet geprobeerd.
Ik kwam net het volgende topic tegen op XDA waarin de nieuwe CWR werd gepresenteerd en het leek mij een goede om deze te delen:
ClockWorkMod Recovery 3.1.0.1 Latest For HD2 (LEO) - xda-developers
Dit is vooral handig als je vaak tussen verschillende ROMs switcht. Sense ROMs hebben vaak een grotere CWR partitie nodig dan de CM7 ROMs bijvoorbeeld. Vaak wordt in de topics wel uitgelegd hoe je deze CWR partities moet aanpassen maar ik vind het altijd maar ingewikkeld dus is dit een ideale oplossing
EDIT: Download link: http://www.mediafire.com/?yva22fkpjf2yvts