Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Kan je wel in de bootloader komen? (dat scherm met die 3 kleurtjes dat verschijnt als je de volume knop beneden ingedrukt houd als je hem aanzet)
Ik heb hetzelfde probleem. Geprobeerd Android op mijn HTC HD2 te zetten. Bij het opstarten zie ik alleen het beginscherm met htc erop. Ik heb geprobeerd om de windows ROM-update te gebruiken maar ik krijg de melding dat het updateprogramma geen contact kan krijgen met mijn telefoon. Ik kan nog wel in de bootloader. Een harde reset ma ook niet baten. HELP!
en als je hem op je pc aan sluit zie je hem dan wel in deze pc zo ja dan kan je het zo update en installeren en/of openen
je moet dan ook microsoft Activesync op je pc hebben 4.5 of hoger
Ik heb geprobeerd via de bootloader winmo weer terug te zetten en dat lukte gelukkig. Evengoed bedankt
Nog wel zin om nog een keer te proberen? Wil je best helpen via skype ofzo.
Hallo,
Ik heb een HTC HD2 waar normaal Windows Mobile op hoort te staan, maar ik heb hem van een vriend gekregen om hem te repareren, want hij blijft haken bij de witte HTC splashscreen.
Verder gaat die niet.
Ik heb al enkele keren een hard reset uitgevoerd maar heeft geen invloed.
Nu wil ik er dus Android op zetten, maar meeste handleidingen die ik heb kunnen vinden zijn om het te doen met ClockModRecovery, maar dat kan dus niet want het toestel gaat niet verder dan de witte HTC splashscreen.
Ik heb een SD kaart van 2 GB en nu vraag ik me af wat ik moet doen om Android erop te kunnen installeren.
Alvast bedankt