Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bakker44

bakker44

• Lid sinds 20 december 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 20 december 2011
  • 22:56

hey,
Ik heb al een tijdje een htc hd2 en kwam er pas een maandje of 3 geleden achter dat er ook android op kon, dus ik meteen dat windows mobile eraf gerot. vervolgens was ik erg tevreden met android heeft prima gewerkt maar gister ineens deed ie al raar namelijk als ik hem ontgrendelde deed hij het gwn maar als ik minimaal 1x op de back knop gedrukt had deed het touchscreen het niet meer als je hem dan weer lockte en weer unlockte was het weg. en die dag erna deed het touchscreen helemaal niks meer kreeg m dus ook niet verder aan als het scherm waar je je pincode in kan typen. ik heb een soft reset uitgevoerd -niks, ik heb vervolgens een hard reset gedaan en nog steeds deed hij het niet, vervolgens heb k geprobeerd om android er helemaal opnieuw op te gooien maar ook dat werkte niet. ik zou het niet meer weten ik ga denk ik morgen windows er weer opzetten kijken als dat werkt, tenzij iemand een andere idee heeft wat het kan zijn, verder ziet alles er van buiten iig nog perfect uit geen krassen schade enz.

als iemand een oplossing of idee heeft thanks

Bewerkt (24 april 2013 13:54)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 21 december 2011
  • 19:01

Zal hem eens proberen te herstellen met het verschrikkelijke windows mobile 6.5 idd

HTC

Bewerkt (24 april 2013 13:55)
bakker44

bakker44

• Lid sinds 20 december 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 21 december 2011
  • 21:38

ja zal het idd maar ff proberen moet er toch weeer op wil ik kans maken op garantie.
maar nou had ik vandaag toch iets raars hij heeft dus de hele dag thuis gelegen op het pincode invoer schermpje en k denk laat k nog eens testen deed hij het effetjes gewoon dus ik rebooten en hopl deed t niet meer.
misschien dat dit de zaak veranderd?

Bewerkt (24 april 2013 13:55)
Harry_de_Hond

Harry_de_Hond

• Lid sinds 04 januari 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2012
  • 09:10

Is hier inmiddels een oplossing voor gevonden? Ik heb sinds gisteren het zelfde probleem.

Bewerkt (24 april 2013 13:59)
Grefix

Grefix

• Lid sinds 05 januari 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2012
  • 19:47

Dit heeft niks te maken met de versie die je erop hebt. Dit heeft te maken met de Digitizer, een stukje hardware dat onder de aan/uit-knop zit. Ik heb dit probleem zelf gehad met mijn HD2 en het is een echte bottleneck. Je kan je android versie er gewoon op laten staan aangezien het een hardware fout is.

Enige wat je met je telefoon moet doen, is namelijk naar de winkel van je provider gaan en die sturen je telefoon dan op en dan zal die binnen 2 weken gerepareerd zijn.

Tip:
Als je hem terug hebt, zet de telefoon 1 maal aan en als je hem uit de standby modi wilt halen, gebruik de Bel knop ( de groene ) dit reduceert de mogelijkheid dat de Digitizer weer kapot gaat.

Mvg.

Grefix

Bewerkt (24 april 2013 14:00)
xlynnnn

xlynnnn

• Lid sinds 14 januari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 januari 2012
  • 10:15

heee,
bij mij is precies hetzelfde aan de hand :
mijn touchscreen werkt niet meer. verder wist ik niet eens dat er ook android op kan dus daar heb ik niets mee gedaan. :confused:
ik kan de reset-knop niet vinden, volgens mij is er alleen een in instellingen>? daar heb je wel touchscreen voor nodig als je daar naartoe wil.
weet iemand hoe ik dit op moet lossen, waar de reset-knop is?

Bewerkt (24 april 2013 14:03)
xlynnnn

xlynnnn

• Lid sinds 14 januari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 januari 2012
  • 10:26

hoi,
hoeveel kostte het om het te laten maken?
ik denk namelijk dat bij mij hetzelfde aan de hand is : mijn htc is een keertje gevallen en toen is er een stukje glas uit gegaan, tegen het groene belknopje aan.

MVG
Xlynnnn

Bewerkt (24 april 2013 14:03)
siebe97

siebe97

• Lid sinds 13 augustus 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2012
  • 17:43

ik had het zelfde probleem dus ik heb wat gegoogled en kwam op youtube bij een filmpje.
dit heeft mij geholpen maar naar een maand ofzo heb ik weer het zelfde probleem en werkt dit niet meer.

hierbij de link van t filmpje: Htc hd2 touch screen not responding - YouTube

Bewerkt (24 april 2013 15:24)
Luuc

Luuc

• Lid sinds 21 oktober 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2012
  • 00:18

Ik heb hier ook een HD2 met hetzelfde probleem.
Wou de touchscreen eens losmaken met begon met de haardroger.

Moest opeens weg en deed batterij er weer in en hij ging eigenlijk per ongeluk aan.
Wat gebeurde tot mijn verbazing, touch screen werkt weer!!!

Maar toen de touchscreen weer afkoelde deed die het niet meer.

Dus…. vraagje aan één van jullie. zet een de foon aan, verwarm de screen eens met een haardroger (hoogste stand) en kijk of na een tijdje touch screen het weer doet.

Ben benieuwd.

Bewerkt (24 april 2013 15:43)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren