Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je kan kijken bij alle applicaties en dan alles en daar kan je hem weer inschakelen. als het goed is krijg je nu ook foutmeldingen met gaps. etc
Ik heb momenteel hetzelfde probleem. Downloadbeheer en Downloads zijn uitgeschakeld; het vakje is grijs, dus daar inschakelen lukt niet.
Door dit probleem kan Google Services niet updaten en kan ik de Play Store niet openen. Krijg de melding "geen verbinding" en die verbinding is er wel. Ik kan gewoon naar Internet.
Terugzetten naar Fabrieksinstellingen is geen optie, vanwege een spel waar ik, na een jaar spelen, al heel ver in ben en helemaal opnieuw beginnen, daar heb ik geen zin in.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
O ja, ik heb deze problemen op mijn tablet, een Lenovo IdeaTab S-7000F.
Hallo,
Ik heb gisteren door redenen het downloadbeheer uitgeschakeld (Android 4.0.4),krijg het niet echt meer ingeschakeld en nu kan ik niks meer downloaden en krijg het ook niet meer aangezet. uitschakelen/ gegevens appstore wissen/ account verwijderen en opnieuw opstarten werkt niet.
Bij HWA instellingen staat hij wel aangevinkt maar bij ‘Alle apps’ staat 'ie er niet tussen..
Help? Wil wel kunnen downloaden
Alvast bedankt,
Desty