Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
voor zover ik weet komt hij inderdaad pas 17 juli uit..
ik ben meer benieuwd of Magic gebruikers ook android 2.0 kunnen gaan installeren d.m.v. een update
basje1985
Gisteren een mail gehad van een webshop die de HTC Hero per 10-07 uit zou leveren.
Die termijn is nu verdaagd naar 17-07 waarom zeggen ze niet, maar vanmorgen begreep ik een probleem bij de leverancier van de toestellen (niet HTC)
Nu belde ik een andere site en die meende het toestel al uitgeleverd te hebben aan bepaalde klanten en wacht nu op een nieuwe zending. kan dit verhaal kloppen of is het onwaarschijnlijk?
Inmiddels staat de uitlevering op 24 juli! grrr
:idea:
http://www.bestelmaar.nl/bestelm/RAPRD/HTC-Hero-NL-White/hherowh.html?M5NoArtRel=
Tot nu toe de laagste prijs voor 425 euro incl bezorgkosten.
Gisteren een mail gehad van een webshop die de HTC Hero per 10-07 uit zou leveren.
Die termijn is nu verdaagd naar 17-07 waarom zeggen ze niet, maar vanmorgen begreep ik een probleem bij de leverancier van de toestellen (niet HTC)
Nu belde ik een andere site en die meende het toestel al uitgeleverd te hebben aan bepaalde klanten en wacht nu op een nieuwe zending. kan dit verhaal kloppen of is het onwaarschijnlijk?