Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

lappasman

lappasman

• Lid sinds 30 juli 2009
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2009
  • 14:14

Super toestel, ligt echt fenomenaal in de hand en hij is gemaakt van erg goed materiaal (ik heb de urban brown editie, die heeft een rubberen achterkant en ik denk dat het teflon is wat aan de randen en voor zit.

Voor deze foon had ik een LG Viewty. Er zaten meer knoppen op de body dan bij een Nikon D80.. erg vervelend en goedkoop. Hier heb je -buiten de toetsen aan de voorkant - maar 1 flipflop knop voor het geluid..heerlijk, want het doet de telefoon zijn looks geen goed als er 20.000 tot de macht 5 knoppen op zitten.
De toetsen op de voorkant mochten van mij wel iets groter en misschien wat gevoeliger. Ik heb het idee dat je je duim er bijna doorheen moet drukken, so to speak. Ze zijn echter wel goed en je gebruikt ze allemaal. Niet te veel en niet te weinig.

Softwarematisch betreft het een slome drol.. Een maat van mij heeft een iphone en ookal kan die maar 1 app per keer open hebben, hij is wel snel. Verder lijkt de software soms zn eigen leven te leiden, op de een of andere manier scrollt hij uit zichzelf naar links of rechts en op internet door alle links heen.. erg vervelend maar hopelijk met een update op te lossen.

Android als software is geweldig, dr zijn erg veel mooie apps en ze draaien, alhoewel soms sloom, wel stabiel op mijn Hero.

Als de telefoon op een vlakke bodem ligt werken de toetsen aan de buitenkant van het toetsenbord soms niet, dan moet ik hem oppakken en doen ze het ineens wel weer :S Heeeeeel raar. Enter en Q en dergelijke, ze doen het dan gewoon niet.

Over het algemeen een super toestel maar ik had er echt meer van verwacht. Ik zal m zeker blij gebruiken de komende 2 jaar, tot ik weer een nieuw toestel mag krijgen van Hi.

Abonnement: Hi 19,95 Online + internet, 2 jarig, verlengd. Geen bijbetaling voor toestel gehad.

Twitter app is ook cool btw, ik gebruik hem op zaterdagnacht voor mijn disco-taxi verhalen: www.twitter.com/nachttaxi

Seeya!

Bewerkt (22 april 2013 12:11)
Rhos

Rhos

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 578
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2009
  • 14:48

herken een aantal dingen. gebeld worden en dan ineens blijft je beltoon door je gesprek gaan, opeens is het knopje van je berichten verandred en opend ie daar mee alleen je contacten nog maar.

een aantal kinder ziektes. iets wat een gewone gebruiker niet heel fijn vindt merk ik. schoonzusje heeft hem al bijna weg willen doen om deze redenen.

lappasman

lappasman

• Lid sinds 30 juli 2009
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2009
  • 14:53

Precies, hoewel jou genoemde bugs mijn hero nog niet overvallen hebben ben ik ergens blij om te zien dat er meer zijn die t hebben, dat betekent dat er vast wel een update uitkomt.

Rhos

Rhos

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 578
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2009
  • 15:14

lappasman
Precies, hoewel jou genoemde bugs mijn hero nog niet overvallen hebben ben ik ergens blij om te zien dat er meer zijn die t hebben, dat betekent dat er vast wel een update uitkomt.

dat sowieso. denk erover hem voor haar te rooten. en als er dan andere roms zijn die maar te installeren.

Dennis

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2009
  • 13:23

Ben ook aan het overwegen om de Hero aan te schaffen, prachtig toestel.

Al zal het wel wennen zijn dat ik geen toetsenbord meer zal hebben zoals ik nu wel heb.

Op veel plaatsen zie ik dat er voornamelijk rootoplossingen worden aangeboden voor de G1 en Magic maar niet voor de Hero.
Is dit toestel zoveel anders dan de Magic? of heeft die een compleet andere bootloader?

Thanks

Bewerkt (22 april 2013 12:13)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2009
  • 17:06

Ik moet je zeggen, ik heb de Hero nou ook 3 weken en ik herken totaal geen enkel probleem zoals hierboven genoemd.
Verleden week wel die rom update van htc erop gezet, maar veel verschil merk ik niet. Hij is behoorlijk snel qua opstarten van apps en zelfs de gps heeft ie binnen 15 seconden gevonden, zelfs binnenshuis (dat kon ik met m'n vorige windows mobile wel vergeten en soms na 2 minuten nog geen satteliet gevonden).

Kortom vooralsnog ben ik erg happy met de Hero. Hoop wel dat htc snel met de donut update komt omdat er een paar handige wijzigingen in zitten die ik wel graag wil hebben

Samsung Galaxy S8+

Dennis

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2009
  • 14:32

AVS;8297
Ik moet je zeggen, ik heb de Hero nou ook 3 weken en ik herken totaal geen enkel probleem zoals hierboven genoemd.
Verleden week wel die rom update van htc erop gezet, maar veel verschil merk ik niet. Hij is behoorlijk snel qua opstarten van apps en zelfs de gps heeft ie binnen 15 seconden gevonden, zelfs binnenshuis (dat kon ik met m'n vorige windows mobile wel vergeten en soms na 2 minuten nog geen satteliet gevonden).

Kortom vooralsnog ben ik erg happy met de Hero. Hoop wel dat htc snel met de donut update komt omdat er een paar handige wijzigingen in zitten die ik wel graag wil hebben/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Blij te horen, hoe bevalt jou het toetsenbord?
Heb je hem geroot of nog steeds default zoals HTC hem leverde?

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2009
  • 16:29

Hi Dennis,

Ik heb de phone nog steeds zoals HTC hem leverde. Geen root ofzo.
Het toetsenbord is zeker in het begin even wennen want met m'n vorige toestel had ik z'n stylus pennetje waar je alles mee deed…..dat werkt niet meer op de Hero omdat die warmtegevoelig is ofzo en die pen dus geen enkele beweging veroorzaakt
Echter op het toetsenbord ging ik vaak mis met typen, totdat ik de calibratie ervan opnieuw deed volgens mijn eigen type-style.
Vanaf dat moment type ik nagenoeg foutloos en ik wordt er zelfs ook al wat vlugger mee.
Komt er dus eigenlijk op neer dat je de Hero even moet leren wat jouw type stijl is en hoe jij je vingers op het schermtoetsenbord neerlegt. Dan gaat het eigenlijk best lekker met dat toetsenbord.
Voor diegene die afvragen welke calibratie ik gebruikt heb; hij zit onder instellingen/landinstelling en tekst/touch input/tekstinvoer/ijkhulpmiddel

Samsung Galaxy S8+

hoveniertje

hoveniertje

• Lid sinds 18 november 2009
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 30 november 2009
  • 20:37

heeft iemand ook dat de lichten van de toetsen uitgaan als je ergens mee bezig bent,vooral in het donker erg hinderlijk(hoewel je maar een paar knoppen hebt)enig idee of je deze aan kunt laten staan.
ik ben zeer tevreden over de telefoon maar toch is het een in den beginne een lastige telefoon die je wel even door moet hebben.
ook vindt ik dat je even naar je bestanden kunt kijken maar hiervoor eerst je hele telefoon op zijn kop moet zetten,bij de symbian 60 is dit heel makkelijk(zijn hier op market ook apps te vinden

Bewerkt (22 april 2013 12:15)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.