Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

markoid

markoid

• Lid sinds 19 augustus 2009
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2009
  • 10:55

Hi guys,

Ik heb mijn HTC Hero nu een paar weekjes. Het is mijn eerste smartphone. Het is een geweldig toestel maar ik heb toch ook wel een paar problemen die ik met jullie wil delen. Als iemand een oplossing weet: graag!

1. Het automatisch switchen naar liggende mode werkt niet meer.
Heel raar. :? De browser, mailclient, sms editor switchen niet naar landscape mode als ik het toestel op zijn kant houd. Het heeft gewoon keurig gewerkt. De G-Sensor werkt prima want bijvoorbeeld papijump is prima te spelen.

2. Ik heb problemen om verbinding te maken met mijn Wifi thuis. Bij mijn ouders werkt het wel (hetzelfde type ASDL modem & abonnement). Mijn laptop en PC op zolder hebben nergens last van. De verbinding heeft wel eens gewerkt, maar erg shaky en nu probeer ik het niet eens meer. Met de Wifi Analyser app heb ik gekeken of andere Wifis in de weg zitten maar dat lijkt niet het geval.

3. Het lukt me niet mijn Outlook contactpersonen te syncen met HTC Sync. De agenda items gaan prima. De HTC Sync app laat ook de juiste outlook folder zien waar mijn contacten in staan. Ook als ik ‘m zelf nog eens expliciet selecteer, worden de contactpersonen niet gesynchroniseerd. HTC Sync geeft geen foutmelding maar gewoon “0/0” contacten gesyncd. Ook duurt het verplaatsen van 0 contacten wel tijd met de tool. Hij lijkt dus wel iets te proberen. Ik heb nog steeds een (hele) oude Outlook 2000. Dan zou geen probleem mogen zijn. HTC Sync zou Outlook 2000 moeten supporten.

Verder heb ik wel eens mee gemaakt dat ik taskiller gebruik om de browser af te schieten. De browser bleek niet in staat om bepaalde pagina’s te laten zien. Na het herstarten van de browser werkte dat weer vlekkeloos. Ook op dit front hoop ik op een software update.

Al met al geen 10 punten voor deze phone. Gelukkig werkt er nog heel veel wel.

Bewerkt (22 april 2013 12:11)
markoid

markoid

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2009
  • 23:58

Eh, oops!ops: 1 probleem heb ik inmiddels gefixed. Mijn wifi/adsl router stond in een mode waarin er geen nieuwe devices toegestaan worden. Na het toevoegen van het MAC adres van de phone in het lijstje van toegestane devices werkte het als een zonnetje.

Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 20 augustus 2009
  • 09:21

De landscape mode is een setting

Op de G1:

Settings>Sound and Display>Orientation

Sync heb ik helaas geen antwoord op, maar probereer eens te syncen via Soocial (Zoek op blog naar: Sociaal)

Uhmmmm…. Android?

markoid

markoid

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 25 augustus 2009
  • 11:26

Dank je Ruud. Daar zat-ie inderdaad.

Ik heb van HTC wat tips gekregen omtrent de outlook sync maar die moet ik nog uitproberen. De outlook sync van mijn oude nokia zou in de weg kunnen zitten. Hopelijk is het dat.

Bewerkt (22 april 2013 12:12)
Edwin84

Edwin84

• Lid sinds 15 juli 2009
  • Berichten 138
  • Reputatie 0
  • 25 augustus 2009
  • 17:17

ik heb hetzelfde probleem van beeldscherm draaien maar dan met mijn G1.

Ik heb gedaan: instellingen/geluid en weergave/stand aangevinkt

Maar mijn scherm draait niet mee. Tiltspelletjes werken wel en als ik mijn toetsenbord uitschuif dan draait het scherm wel

Marcel

Marcel

• Lid sinds 04 maart 2009
  • Berichten 289
  • Reputatie 0
  • 25 augustus 2009
  • 19:42

Edwin84
ik heb hetzelfde probleem van beeldscherm draaien maar dan met mijn G1.

Ik heb gedaan: instellingen/geluid en weergave/stand aangevinkt

Maar mijn scherm draait niet mee. Tiltspelletjes werken wel en als ik mijn toetsenbord uitschuif dan draait het scherm wel
Het home-scherm draait niet, alleen een aantal applicaties zou mee moeten draaien, zoals de browser, maps, email e.d., doen ze dat niet?
Edit: Overigens pas vanaf firmware 1.5, daarvoor zelfs dat niet

Edwin84

Edwin84

• Lid sinds 15 juli 2009
  • Berichten 138
  • Reputatie 0
  • 25 augustus 2009
  • 20:02

ah ok, dan is er niets mis met mijn telefoon. Heb het geprobeerd met de browser.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.