Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hoelang wacht je nu al. Ik heb een keer mijn hero geflashed waarna ik dik 15 tot 20 minuten heb moeten wachten tot ie klaar was met opstarten…..
Samsung Galaxy S8+
AVS;136306
Hoelang wacht je nu al. Ik heb een keer mijn hero geflashed waarna ik dik 15 tot 20 minuten heb moeten wachten tot ie klaar was met opstarten…..
Echt normaal is het niet hoor….maar ik wilde alleen even aangeven dat ik aardig wat roms heb geflashed toendertijd op mn hero en bij een rom heb ik toen echt zolang moeten wachten.
loopt de bootanimatie wel…of wat zie je precies op je toestel ?
Samsung Galaxy S8+
Ik zie alleen HERO in witte letters dus dit:
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTfPGmebDemmAiOE_bj11iDoTrVv43gMbXOVSZXomDcbAzMR_A8&t=1
geen bootanimatie dus
Ik zie trouwens in een ander topic dit staan:
Houd rekening met een eerste boottijd van ~10 minuten! Gedurende dit proces worden o.a. de caches opnieuw opgebouwd en een ‘leeg’ userprofiel aangemaakt. Als je ongerust bent over het proces kan je volgen wat er gebeurt met de ADB shell en SDK - die is beschikbaar tijdens het booten als het goed is. Als je bang bent dat je telefoon niet meer opstart kan je daarmee e.e.a. controleren (maar dat valt buiten de scope van deze how-to).
Ik heb de sdk geïnstalleerd staan op mijn computer maar in heb er weinig verstand van, enig idee hoe dit bovenstaande moet?
Voor de Hero ben ik er alweer een tijdje uit…dus ik moet even graven in mijn geheugen hoor….
Maar in je onderschrift lees ik dat je op elelinux 6.2.0 zit. Althans ging je van die versie naar die chocolatefroyo versie toe ?
Samsung Galaxy S8+
Ja ik ging van elelinux 6.2.0 naar chocolate froyo
Ik zit even te lezen op die link die je schreef in je beginpost….
kijk eens wat ik vindt….
Instructions:
Flash it and make a cup of coffee because the first boot takes AGES. Don't panic, it will eventually start).
Samsung Galaxy S8+
Oke bedankt, dan komt het wel goed hoop ik/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> Gewoon wachten
Waarom eigenlijk naar deze rom. Het blijkt dat de camera het niet doet en bluetooth ook niet helemaal super werkt.
ohwkee….Nou ga zoals ze zeggen die pot koffie maar vast maken….want als ik het zo lees dan duurt het wel even eer hij opstart.
Laat je toestel maar gewoon even een hele tijd liggen…dan zal hij vanzelf wel een keer klaar zijn.
Samsung Galaxy S8+
Hallo,
Ik heb net deze rom geflasht : UPDATED 2/1/2011 ChocolateFroyo v1.0-rel2 - Go Sense - xda-developers
maar nu ik hem reboot blijft die hangen op het hero scherm
wat kan ik het beste doen?
alvast bedankt
edit:
Ik heb nog een vraag, ik heb dus mijn hero geroot met custom rom etc. maar ik heb al een tijdje kuren met mijn touchscreen. Ik wil dus teruggaan naar de winkel, maar is mijn garantie nog geldig na het rooten etc.?