Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Schanulleke

Schanulleke

• Lid sinds 12 september 2009
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 18 september 2009
  • 08:54

Hallo allemaal,

Even de situatieschets. Ik gebruikte in principe Outlook als agenda maar kreeg dat niet behoorlijk gesynchroniseerd met mijn Hero agenda. Omdat ik mijn telefoon van de nieuwe rom wil voorzien werd het wel nodig om te syncen en dus heb ik gisterenavond gekozen om de Google-calendar dan maar te activeren.
Tot mijn grote schrik constateer ik vanmorgen dat mijn volledige agenda is leegeveegd. Ik ben nergens een conflicteninstelling tegengekomen dus het zal wel zo zijn dat hij de nieuwe google agenda heeft gezien als recenter aangepast.

Ik ga er van uit dat ik mijn agenda inderdaad kwijt ben en zal moeten proberen om te reconstrueren maar niet geschoten is altijd mis, dus is er een manier om mijn telefoon nog terug te zetten naar de agenda-instellingen van gisterenavond?

Ik hoor het graag.

Bewerkt (22 april 2013 12:12)
Schanulleke

Schanulleke

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 18 september 2009
  • 14:57

Bovenstaande situatie is gewijzigd. Na het weghalen van het vinkje bij synchroniseren met Google-agenda heb (gelukkig!!!) mijn afspraken weer terug.

Mij valt nu pas op hoe de agenda eigenlijk in elkaar zit, dat het een weergave is van drie domeinen: mijn agenda, outlook en google-agenda.

Nu blijkt me dat ik al mijn afspraken in mijn agenda had ingevoerd. Maar uitgerekend dat domein krijg ik niet goed gesynchroniseerd.
Het lijkt me dat iemand me daar verder mee moet kunnen helpen.

Schanulleke

Schanulleke

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 19 september 2009
  • 07:42

Bovenstaande kan verder ook genegeerd worden.
Ik heb uiteindelijk gekozen om handmatig alle afspraken over te zetten naar Google calendar

Marcel

Marcel

• Lid sinds 04 maart 2009
  • Berichten 289
  • Reputatie 0
  • 21 september 2009
  • 12:33

Ik heb op het werk nu een een synchronisatieprogramma draaien, gedownload bij Google. Dat synchroniseert mijn Exchange-agenda met een Google-agenda die ik speciaal daarvoor bij Google heb aangemaakt, en heb toegevoegd aan mijn normale Gmail-agenda. Ik synchroniseer dus niet vanuit het toestel maar vanaf een werkstation op het werk, en dat werkt prima. Hij kan elke 10 minuten synchroniseren.

Schanulleke

Schanulleke

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 24 september 2009
  • 16:15

Bedankt voor deze toevoeging. Ik heb nu ook Googlecalendarsync gedownload.

Bewerkt (22 april 2013 12:13)
Jaarring

Jaarring

• Lid sinds 26 oktober 2009
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 19 november 2009
  • 00:11

Ook heb ik nog een probleem met m'n Hero en de agenda…
Als ik de agenda wil synchroniseren met mijn Windows agenda dan doet die alleen de afspraken van de computer naar de mobiel. Dus niet de afspraken van de telefoon naar de computer. Weet iemand hoe dat kan?

Bewerkt (22 april 2013 12:14)
Erik

Erik

• Lid sinds 29 januari 2009
  • Berichten 307
  • Reputatie 0
  • 26 november 2009
  • 15:33

Jaarring;10050
Als ik de agenda wil synchroniseren met mijn Windows agenda dan doet die alleen de afspraken van de computer naar de mobiel. Dus niet de afspraken van de telefoon naar de computer. Weet iemand hoe dat kan?

Graag hiervoor een nieuw draadje aanmaken…

Bewerkt (22 april 2013 12:15)
Socrates

Socrates

• Lid sinds 19 oktober 2009
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 28 november 2009
  • 21:46

Jaarring;10050

Erik;10505
Graag hiervoor een nieuw draadje aanmaken…

Dan maak ik het draadje maar, want daar heb ik ook last van.
Syncen van Google Agenda naar mijn Hero agenda is geen probleem. Maar wel andersom.
Dan komt de melding: “Helaas, de toepassing Calendar Storage (process com.htc.calendar) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.”
Met de andere sync-processen als Google mail en Contacts heb ik geen problemen; dat gaat wel tweezijdig.

Iemand enig idee?

Bewerkt (22 april 2013 12:15)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.