Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
als je op google zoekt vindt je wel gratis iphone themes volgens mij
Wil niet vervelend doen of wat dan ook, maar wat moet je met een theme van Iphone op je HTC koop er dan eentje ????
Hier zijn er vele antie Iphone waaronder ik, stick on you phone don't become a wannabe Iphone user
wil je echt een theme via Google vind je er zeker genoeg!
In de market zijn veel iPhone-thema's te vinden
Wow DeBewoner easyeasy
Wat iemand doet met zijn phone moet hij zelf weten al zet hij er een littlekitty theme op
Ik zou het iig niet weten je ziet het niet zo vaak dat mensen een iphone theme maken
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom
redmaner;147611
Wow DeBewoner easyeasy
Wat iemand doet met zijn phone moet hij zelf weten al zet hij er een littlekitty theme op/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Ik zou het iig niet weten je ziet het niet zo vaak dat mensen een iphone theme maken
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Koop een Ipod touch. Da's de beste oplossing. En als je daarop viber instaleert kan je ook nog een gratis bellen.. (Ja bellen kan met een ipod touch(4e generatie))
hallo heeft iemand voor een htc hero een iphone theme die ik ergens kan donwloaden ik heb al gezocht op market maar kan er niet voor betalen heb geen creditcard maar oke
zoek dus een iphone theme voor mmijn htc hero als iemand dit heeft zou je mij dan ook willen helpen om dat er op te zetten.. ik w8 julie reacties even af M.V.G Michel