Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
herver9;163965
ik wil mijn hero 2.1 rooten en ik wil er een custom rom opzetten. kan ik direkt naar 2.3 (gingerbread) of moet ik eerst 2.2. (froyo) installeren?
dank voor je reactie. ik ga het proberen.
herver9;164415
dank voor je reactie. ik ga het proberen.
Hallo, ik heb de Elelinux 7.1.0 hero v2.4 erop gezet, maar gps werkt niet meer. Iemand een andere betrouwbare rom?
is het beter om naar een 2.2 dan een 2.3 te gaan?
Alvast bedankt
balen. wipen werkte niet. de laatste wipe, die van SD: ext partition gaf een error. ik moest met abl verder? ik snapte er niks van en ik ben maar gestopt. de backup weer terug gezet en maar weer verder met hero 2.1. het is niet anders.
herver9;170547
balen. wipen werkte niet. de laatste wipe, die van SD: ext partition gaf een error. ik moest met abl verder? ik snapte er niks van en ik ben maar gestopt. de backup weer terug gezet en maar weer verder met hero 2.1. het is niet anders.
jorisvp;169218
Hallo, ik heb de Elelinux 7.1.0 hero v2.4 erop gezet, maar gps werkt niet meer. Iemand een andere betrouwbare rom?
is het beter om naar een 2.2 dan een 2.3 te gaan?
Alvast bedankt
Bedankt, niet goed gelezen dusik probeer het straks allesinds. welke froyo ROM raad je aan? Er zijn er zoveel, da ik er niet meer aanuit kan.
ik wil mijn hero 2.1 rooten en ik wil er een custom rom opzetten. kan ik direkt naar 2.3 (gingerbread) of moet ik eerst 2.2. (froyo) installeren?