Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

mbol

mbol

• Lid sinds 14 februari 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 20 april 2010
  • 18:59

Werkt via de parrot software update tool: Parrot - Downloads

Bewerkt (22 april 2013 12:21)
lambriks

lambriks

• Lid sinds 02 juli 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2010
  • 11:56

Ik heb sinds ongeveer een jaar de HTC Hero en heb 'm altijd gepaired gehad met mijn Parrot CK3100. Dit kon alleen nadat ik de firmware van de Parrot had geupgrade. Enige nadeel was dat alle telefoonnummers onder elkaar kwamen te staan, dus niet gegroepeerd per naam met alle nummers erachter (klik op naam, dan pas nummers zichtbaar), maar één grote lijst met naam+tel1, dan zelfde naam+mobiel, zelfde naam+tel2 etc.

Hiermee viel te leven, todat ik afgelopen week de HTC geupgrade heb naar Android 2.1. Nu zie ik inderdaad alleen de namen en kun je op de naam drukken om de corresponderende telefoonnummers te zien. Echter, niet alle nummers staan in de lijst… Iemand anders met dit probleem?

Bewerkt (22 april 2013 12:27)
Yerune

Yerune

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2010
  • 08:34

lambriks;25988
Ik heb sinds ongeveer een jaar de HTC Hero en heb 'm altijd gepaired gehad met mijn Parrot CK3100. Dit kon alleen nadat ik de firmware van de Parrot had geupgrade. Enige nadeel was dat alle telefoonnummers onder elkaar kwamen te staan, dus niet gegroepeerd per naam met alle nummers erachter (klik op naam, dan pas nummers zichtbaar), maar één grote lijst met naam+tel1, dan zelfde naam+mobiel, zelfde naam+tel2 etc.

Hiermee viel te leven, todat ik afgelopen week de HTC geupgrade heb naar Android 2.1. Nu zie ik inderdaad alleen de namen en kun je op de naam drukken om de corresponderende telefoonnummers te zien. Echter, niet alle nummers staan in de lijst… Iemand anders met dit probleem?

Ja, ik heb het probleem ook sinds de nieuwe Adroid versie.
Wat mij tot nu toe opvalt:
- Als ik een nieuwe contact maak, zowel met de ‘telefoon’ optie als de ‘google’ optie met meerdere nummers, ziet de Parrot ze prima.
- Sommige contacts hebben wel gewoon meerdere nummers.
- Van degene die het niet doen kan je wijzigen wat je wilt (nummer weghalen en weer toevoegen bv.), no luck.

wat ik nog ga proberen:
- een contact helemaal verwijderen en weer aanmaken met dezelfde gegevens, en kijken of dat helpt.
- de parrot van versie 4.19 naar 4.23 updaten.

Fijne boel.

Bijkomend probleem bij mij is dat ik met Android 2.1 probeerde te synchroniseren met Win7/64, en dat dat nog lukte ook. Resultaat: Grote bagger in de telefoon. Zo waren alle tussenvoegsels bijvoorbeeld verdwenen, en had ik namen meerdere keren in de telefoon.
Backup teruggezet daarna. Dus ik zit met twee mogelijke oorzaken…

Bewerkt (22 april 2013 12:28)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.