Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Kurk25

Kurk25

• Lid sinds 09 augustus 2009
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2009
  • 08:53

Hallo,

Ik ben een tevreden HTC hero gebruiker, 1 ding kom ik niet uit.
ik werk met moxier mail en de htc mail (hotmail, webmail en gmail)
Nu krijg ik in mijn hotmail nieuws brieven binnen die eigenlijk een html opmaak hebben. Open ik deze op een pc met hotmail zie ik direct de html opmaak staan. Maar bekijk ik hem op mijn htc dan krijg ik tekst te zien (met alle vreemde tekens en links er doorheen)
Terwijl enkel mailing soms wel direct als html op mijn scherm verschijnen.

Omdat ik om mijn pc wel de html opmaak te zien krijg sta ik dus bij dat bedrijf in het bestand als iemand die html opmaak kan ontvangen.
Maar hoe krijg ik het nu voor elkaar dat ik die ook op mijn hero netjes in beeld krijg?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen?
Jeroen

Bewerkt (22 april 2013 12:13)
scholtie

scholtie

• Lid sinds 22 augustus 2009
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2009
  • 00:00

via de gmail app die standaard op je Hero staat kun je mails gewoon in HTML bekijken. Open je de mail via de mail app die standaard op je home screen staat of via het envelopje die in je notificatiebalk staat kun je geen HTML mails openen. Via het @ die in je notificatiebalk verschijnt wanneer je een email ontvangt kun je als het goed is wel weer HTML mails bekijken.
Dus lees de mails via het @ icoontje via je Hero en niet via het icoontje van de envelop

Bewerkt (22 april 2013 12:14)
lampie

lampie

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 54
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2009
  • 21:14

Ja ik heb het zelfde probleem met mijn werk email daar krijg ik ook wel eens rapporten on html en die kan ik ook helaas niet lezen. De instelling platte tekst zit er wel in alleen kan je die niet aanpasssen. Ik heb mijn hero ook de laatste update gegeven maarkan het nog steeds niet helaas. Hopelijk komt de optie er snel bij

Bewerkt (22 april 2013 12:14)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.