Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
deels heb ik het ook op m'n Hero….maar geen last van niet meelopende tijd.
Als ik ontgrendel zie ik ook even de tijd naar de juiste waarde gaan.
Dit heeft echter geen invloed op de wekker of andere tijdsafhankelijke dingen. Die werken gewoon bij mij…..ben ook afhankelijk van de wekker en nu dik een maand geen enkel probleem ermee.
Samsung Galaxy S8+
AVS;9604
deels heb ik het ook op m'n Hero….maar geen last van niet meelopende tijd.
Als ik ontgrendel zie ik ook even de tijd naar de juiste waarde gaan.
Dit heeft echter geen invloed op de wekker of andere tijdsafhankelijke dingen. Die werken gewoon bij mij…..ben ook afhankelijk van de wekker en nu dik een maand geen enkel probleem ermee.
Heb precies hetzelfde probleem met het alarm van mijn HTC Hero. Ik heb nog niet gezien dat mijn tijd wordt bijgewerkt wanneer die uit standby komt. Wat ik nu doe is alle 3 alarmen om de 5 minuten aanzetten. wanneer ik alarm 2 en alarm 3 aanzet dan gaat ie wel gewoon af. ALs ik alleen alarm 1 aanzet dan gebeurt er niks. Vind dit wel een enorm probleem van mijn HERO omdat ik altijd gewend ben om mijn telefoon te gebruiken voor dit soort dingen.
Deze treat bestaat ook in het Android algemeen gedeelte. Kijk daar voor meer uitleg!
87Vortex87;12399Een link zou dan wel handig zijn geweest.
Deze treat bestaat ook in het Android algemeen gedeelte. Kijk daar voor meer uitleg!
Kwabbernoot;12416
Een link zou dan wel handig zijn geweest./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Groeten…
Ik heb een probleempje met mijn Hero.
Als ik de telefoon uit standby haal, zie ik soms een fractie van een seconde een tijd staan van een paar uur geleden. Het lijkt dus wel of de tijd soms niet meeloopt, maar stil blijft staan, tot ik hem aan zet (ontgrendel).
Hierdoor gaat soms mijn wekker niet af (ben al twee keer te laat op mijn werk gekomen, dus toch maar weer een wekkerradio genomen) en ik krijg regelmatig geen melding van de afspraken in mijn agenda. Als ik de telefoon later ontgrendel krijg ik meteen meldingen dat ik voor allerlei afspraken te laat ben.
Heeft iemand dit ook? Weet iemand een oplossing hiervoor?
Thnx!