Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Socrates

Socrates

• Lid sinds 19 oktober 2009
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 28 november 2009
  • 21:51

Jaarring;10050
Ook heb ik nog een probleem met m'n Hero en de agenda…
Als ik de agenda wil synchroniseren met mijn Windows agenda dan doet die alleen de afspraken van de computer naar de mobiel. Dus niet de afspraken van de telefoon naar de computer. Weet iemand hoe dat kan?

Erik;10505
Graag hiervoor een nieuw draadje aanmaken…

Dan maak ik het draadje maar, want daar heb ik ook last van.
Syncen van Google Agenda naar mijn Hero agenda is geen probleem. Maar wel andersom.
Dan komt de melding: “Helaas, de toepassing Calendar Storage (process com.htc.calendar) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.”
Met de andere sync-processen als Google mail en Contacts heb ik geen problemen; dat gaat wel tweezijdig.

Iemand enig idee?

Bewerkt (22 april 2013 12:15)
plet

plet

• Lid sinds 02 december 2009
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 december 2009
  • 15:01

Had dit ook. Ben er nu achter dat een nieuwe afspraak in je Hero standaard in de “My calendar” agenda komt. Mijn agenda in Google heeft een naam. Als je nu weer een nieuwe afspraak maakt, klik je bovenin het scherm op “calendar” en kies dan de juiste agenda.

Elke volgende afspraak in de Hero wordt nu gesyncd met Google (omdat hij nu in de juiste agenda geplaatst wordt).

Socrates

Socrates

• Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 7 december 2009
  • 10:38

Dank voor je reactie.
Helaas is dit niet de oplossing.
ik probeer met mijn eigen kalendernaam te syncen op mijn Google account.
Maar het proces stopt toch.

Eternity

Eternity

• Lid sinds 21 oktober 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 december 2009
  • 09:23

Had ook sync problemen. Heb uiteindelijk maar de hele zaak ge-backupped en mijn HERO ge-reset. Daarna alle applicaties teruggezet en via Google een sync gedaan van de agenda en contactpersonen. Daarmee was het probleem opgelost.

Dus:
- afspraken gemaakt in Outlook komen automatisch terecht in HERO (middels Google Calendar Sync) en Google Calendar
- afspraken online gemaakt in Google Calandar komen terecht in HERO en Outlook
- afspraken gemaakt op HERO staan ook online en in Outlook

Contactpersonen en ik geexporteerd uit Outlook en geinproteerd in Google Calendar / contacts. Nadeel is dus dat als ik een contactpersoon aanmaak op de HERO, deze niet terechtkomt in Outlook en v.v. Ik moet dus de discipline opbrengen om ze in beide “werelden” aan te maken, tot er een betere oplossing komt.

HTC sync gebruik ik alleen nog maar voor het installeren van applicaties die ik niet via de Market “krijg” ;-)

Socrates

Socrates

• Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 15 december 2009
  • 22:24

Eternity;11176
Had ook sync problemen. Heb uiteindelijk maar de hele zaak ge-backupped en mijn HERO ge-reset. Daarna alle applicaties teruggezet en via Google een sync gedaan van de agenda en contactpersonen. Daarmee was het probleem opgelost.

Was een paar dagen off-line, vandaar de late reactie.
Dit was precies de tip die ik nodig had!
Dank, dank, dank.

Wat mij betreft een slotje.

marijsmits

marijsmits

• Lid sinds 16 december 2009
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 16 december 2009
  • 09:04

als ik de telefoon met de pc verbind met de usb kabel, ik activeer htc sync op mijn pc en ga naar mijn telefoon gegevensynchronisatie, pc. Tot voorheen kreeg ik dan twee optie's. Nu krijg ik alleen nog maar de optie van mijn sd kaart.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.