Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DidiLotr

DidiLotr

• Lid sinds 11 oktober 2009
  • Berichten 97
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 01:30

Hallo allemaal,

Zit een beetje met een probleem, ong. vanaf een uurtje geleden start mn Hero (T-Mobile G2 met laatste update van T-Mobile) na een paar minuten weer opnieuw op. Iemand enig idee hoe dit komt en hoe hij weer normaal gaat doen. Ik weet dat ik hem anders weer helemaal naar fabrieksinstellingen moet doen. Maar daar heb ik niet zo veel zin in aangezien de dingen die er op staan die ik liever wil behouden.
Ik hoop dat er een antwoord is voor dit gekke gebeuren.

Gr. D

Bewerkt (22 april 2013 12:16)
Dennis

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 07:38

Het is gebeurd na je laatste update van T-Mobile? ben bang dat je toch even een hardreset zal moeten doen.

luitjes

luitjes

• Lid sinds 26 oktober 2009
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 09:08

Ik heb zelf iets soortgelijks gehad vanaf het moment dat ik mijn HTC Magic wilde pairen met mijn Vista laptop. Iedere keer als ik de BlueTooth modus van mijn laptop daarna aanzette, begon de telefoon te herstarten.

Toen ik deze pairing weer ongedaan maakte op de telefoon, was dit herstarten over. Ik ondervond dit krap 24 uur na upgrade naar Android 1.6 en kreeg het al spaans benauwd ;-)

Zou het iets soortgelijks bij jou kunnen zijn?

Rende

DidiLotr

DidiLotr

• Lid sinds 11 oktober 2009
  • Berichten 97
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 09:34

Nee, ik heb 1.5 erop staan en die draait al een paar maanden goed maar ik was gisteravond even op market aan het kijken of er nog een paar leuke dingen waren. Nadat ik een paar dingen had gedownload uit de market (lijkt me dat er niks schadelijks in staat, of vergis ik me daarin?) en toen deed ie het voor het eerst. Ik deed dus niks ongebruikelijks. Hij doet het een paar minuten als hij vanzelf opstart, dus denk dat ik maar is alle programma's op ga schrijven welke erop staan zodat ik ze weer makkelijk kan downloaden na hardreset.

Gr. D

remver

remver

• Lid sinds 04 januari 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 13:17

ik heb exact hetzelfde probleem!! en ik heb vodafone. bij mij is 't ook ontstaan na een update van 3 apps in market. volgens mij imusic, virus scanner en nog iets geloof ik…

Aldroid

Aldroid

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 13:52

Ik ondervind sinds gisteravond hetzelfde probleem: mijn Hero van Telfort (versie T-Mobile, firmwareversie 1.5) herstart elke paar minuten.
Het probleem is bij mij zeer vermoedelijk ook ontstaan na het via Market downloaden van enkele app's en updates van app's. Helaas kan ik niet precies aangeven welke app's dit geweest zijn.:cry:

Enkele dagen voorafgaand hieraan gaf het downloaden van app's/updates via Market al problemen; het daadwerkelijk downloaden van enkele app's/updates gebeurde niet. Ook het annuleren van deze downloads en opnieuw downloaden werkte in de meeste gevallen niet.

Het verwijderen van diverse afzonderlijke app's via Toepassingsbeheer heeft niet tot een oplossing geleid. Bovendien kost dit veel tijd (vanwege de zich steeds herhalende herstart).

Een harde reset zal dit probleem ongetwijfeld oplossen, maar voor mij vooralsnog niet gewenst vanwege verlies van gegevens.

Mocht iemand dit probleem ook ondervonden hebben en er zonder harde reset uit zijn gekomen, dan verneem ik het graag van je!

Bij voorbaat dank,
Aldroid

remver

remver

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 14:19

Aldroid;12058
Ik ondervind sinds gisteravond hetzelfde probleem: mijn Hero van Telfort (versie T-Mobile, firmwareversie 1.5) herstart elke paar minuten.
Het probleem is bij mij zeer vermoedelijk ook ontstaan na het via Market downloaden van enkele app's en updates van app's. Helaas kan ik niet precies aangeven welke app's dit geweest zijn.:cry:

Enkele dagen voorafgaand hieraan gaf het downloaden van app's/updates via Market al problemen; het daadwerkelijk downloaden van enkele app's/updates gebeurde niet. Ook het annuleren van deze downloads en opnieuw downloaden werkte in de meeste gevallen niet.

Het verwijderen van diverse afzonderlijke app's via Toepassingsbeheer heeft niet tot een oplossing geleid. Bovendien kost dit veel tijd (vanwege de zich steeds herhalende herstart).

Een harde reset zal dit probleem ongetwijfeld oplossen, maar voor mij vooralsnog niet gewenst vanwege verlies van gegevens.

Mocht iemand dit probleem ook ondervonden hebben en er zonder harde reset uit zijn gekomen, dan verneem ik het graag van je!

Bij voorbaat dank,
Aldroid

komen de apps die ik noemde je misschien bekend voor?, dus antivirus, imeem (of imusic)…

Aldroid

Aldroid

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 14:54

remver,

Ik heb geen imeem/imusic geïnstalleerd.
Enkele van de updates die ik recentelijk heb gedownload of geprobeerd te downloaden:
- Antivirus
- Space Physics Lite
- Slimeball Lite
- Rainy Days
- Trapster
- Wifi Analyzer

Verder nog enkele app's die mij op dit moment niet te binnen schieten en die ik inmiddels weer heb verwijderd.

By the way, als ik de antivirus-app uitvoer, krijg ik een melding:
'Oops, Report a problem. Looks like we had a problem. Would you like to send the problem details? We respect your privacy and promise to fix it.'
Klinkt veelbelovend en ik heb uiteraard YES geselecteerd, maar verwacht geen oplossing vanuit die richting…

remver

remver

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 15:12

Aldroid;12065
remver,

Ik heb geen imeem/imusic geïnstalleerd.
Enkele van de updates die ik recentelijk heb gedownload of geprobeerd te downloaden:
- Antivirus
- Space Physics Lite
- Slimeball Lite
- Rainy Days
- Trapster
- Wifi Analyzer

Verder nog enkele app's die mij op dit moment niet te binnen schieten en die ik inmiddels weer heb verwijderd.

By the way, als ik de antivirus-app uitvoer, krijg ik een melding:
'Oops, Report a problem. Looks like we had a problem. Would you like to send the problem details? We respect your privacy and promise to fix it.'
Klinkt veelbelovend en ik heb uiteraard YES geselecteerd, maar verwacht geen oplossing vanuit die richting…

ik krijg dezelfde foutmelding bij antivirus… heb jij al geprobeerd om je sd kaart eruit te halen? bij mij blijft ie dan rebooten… ik heb ook rainy days. verder niets van jouw lijstje. oh en advanced task killer… probeer die nu te verwijderen… die start nl steeds op.

Edit, ok, dat verwijderen van de taskkiller werkt dus niet…

Aldroid

Aldroid

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 15:30

Nee, ik heb geen Advanced Taskkiller geïnstalleerd…
Verder wel een update van Bebbled en een spelletje met tanks (Lite-versie, de naam hiervan is mij ontschoten).
Ik heb ons probleem ook even gemeld via de HTC-site. Wellicht hebben zij een oplossing…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren