Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Bedankt voor je werk
SGS5 - stock
Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock
Beetje late reactie, maar bij de eerste aanmelding op mijn nieuwe Hero was het een kwestie van mijn mailadres van Ziggo invullen en klaar, voor de rest ging alles full automatic
Toch gek! Ik doe wat daar staat, maar mail verzenden lukt niet! Zowel via 3G als wifi niet!
Ontvangen gaat wel goed!
Bij deze optie:
Gebruikersnaam = Je e-mailadres zonder @home.nl of @ziggo.nlmoet ik toch echt me volledige mail adres invullen anders word het niet herkent!
Lijkt me ook logisch omdat het systeem anders niet het verschil wil tussen ziggo of home.nl email adressen.
Ik kan nog steeds geen mail verzenden… Wel mail ontvangen!
Met mijn Nexus lukt het niet iemand een Nexus en heeft ziggo en wel de mail werkt? zoja wil graag info wat je hebt ingevuld…
als je niet kan verzenden probeer bij pop dan eens pop.home.nl of pop.ziggo.nl,
Idd……verzenden lukt niet. Heb alle servers geprobeerd: email.ziggo.nl / email.home.nl / pop.ziggo.nl en pop.home.nl
Maar niets lukt.
Ontvangen gaat trouwens wel goed.
maus010;24237
Idd……verzenden lukt niet. Heb alle servers geprobeerd: email.ziggo.nl / email.home.nl / pop.ziggo.nl en pop.home.nl
Maar niets lukt.
Ontvangen gaat trouwens wel goed.
Hoi allemaal,

Na veel gepruts om mijn HTC Hero is het mij eindelijk gelukt om mijn Ziggo mail account op mijn Hero te krijgen. Verzenden werkt en ook ontvangen werkt perfect.
De instellingen die ik gebruikt heb (en alles onder handmatig instellen):
POP3/IMAP
Protocol = POP
E-mailadres = Je eigen e-mailadres
Gebruikersnaam = Je e-mailadres zonder @home.nl of @ziggo.nl
Wachtwoord = Het wachtwoord wat je ook gebruikt voor al je ziggo accounts.
POP-server = mail.home.nl of mail.ziggo.nl
Beveiligingstype = None
Serverpoort = 110
Aanmelden vereist niet aangevinkt.
SMTP-server = mail.home.nl of mail.ziggo.nl
Beveiligingstype = None
Serverpoort = 25
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Bij mij werkt het goed.
Succes,
Wybe