Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 26 april 2010
  • 17:00

Op de site Phandriod.com, kwam ik de volgende reactie tegen:

“I know this is gonna sound so fake but.. at work today,(gamestation in Manchester UK) I actually served a guy who works for HTC and I asked him about the update, he said it was coming in May and that there will be some suprises. One making the internet faster. Also he gave me freebies!! That’s the long story short. Didn’t talk for long though.I’ve emailed HTC day before yesterday and I’ll check to see if I’ve got a response yet.. =]”

Bewerkt (22 april 2013 12:21)
Merkes

Merkes

• Lid sinds 08 april 2010
  • Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 26 april 2010
  • 17:00

HTC_NL - HTC test op dit moment nieuwe functionaliteit t.b.v. update naar 2.1 voor de Hero. Deze update wordt zo snel mogelijk aangeboden.
Hmmm niet echt heel informatief, dit krijgen we al maanden te horen, dat ze aan het testen zijn en mee bezig zijn….

Bewerkt (22 april 2013 12:21)
87Vortex87

87Vortex87

• Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 27 april 2010
  • 13:12

Inmiddels heb ik een reactie van HTC gekregen:

“Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het contact opnemen met betrekking tot de HTC Hero en wanneer de update naar de 2.1 versie uitkomt ivm de vele verwarring hierover wat ook heeft geleid tot ontevreden klanten (zie uw website). Wij als support mederwerkers moeten ons houden aan de officiële release datums die wij ontvangen van HTC HQ.
Tot op heden was er nooit officieel een release datum vrijgeven, alleen maar streefdatums. Vandaag heeft HTC de volgende officieele statement verstrekt welke ik voor u heb bijgevoegd. Voor meer vragen mag u ten alle tijden terug mailen of bellen op onderstaand nummer. Dit is de statement van HTC mbt uw vraag:

”HTC will be providing a free update to Android 2.1 for European HTC Hero variants. Starting in June, anyone owning an HTC Hero will receive an initial preparatory update, shortly followed by the full Android 2.1 update. For the full update, we would recommend using a free Wi-Fi hotspot or an unlimited data plan, otherwise standard data charges may apply.“

Hierbij vertrouw ik erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u echter nog vragen hebben, dan horen wij graag van u. Ons telefoonnummer is vanuit Nederland 020 7157310 vanuit België 024 040616. Bedankt voor het e-mailen met HTC. Met Vriendelijke groet, ****** v I HTC”

Tot nu toe niet veel toevoeging aan de informatie die wij al hadden. Blijkbaar heeft HTC vandaag wel het statement herhaald wat men eerder al heeft uitgegeven en kunnen we er vanuit gaan dat juni niet langer een gerucht is, maar beaamd door HTC zelf. Het gedeelte dat mij zorgen baart is het gedeelte dat men “starting June” aangeeft. Dit kan dus betekenen dat het voor Hero-bezitters in Nederland langer kan duren, afhankelijk van waar de uitrol begint.

Bewerkt (22 april 2013 12:22)
Kanter

Kanter

• Lid sinds 05 januari 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 27 april 2010
  • 15:12

Het laatste dat ik heb gelezen is dat ze het uitrollen in Europa begin juni en dat het voor België begin 4 tot 18 mei zou zijn (dit laatste heb ik via mail van HTC zelf gekregen). Nog langer wachten dus.

Dit is zeker weten de laatste HTC voor mij, volgende keer koop ik rechtstreeks van Google of zo.

sainja

sainja

• Lid sinds 14 april 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2010
  • 12:14

En hebben ze van HTC al gereageerd?

87Vortex87

87Vortex87

• Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2010
  • 16:27

Het lijkt erop dat we vooruitgang boeken met TAHU. Zo te zien zijn we eindelijk door de eerste lijn van servicedesk medewerkers heen. Ik ben heel benieuwd of we eindelijk wat nieuws te horen krijgen waar we ook echt wat aan hebben.

New Response
Geachte, Dank u wel voor uw email naar HTC. Zoals door u verzocht heb ik uw email doorgestuurd naar de desbetreffende dienst met het verzoek u hierover te contacteren. Mocht ik u met iets anders nog van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet mij te contacteren. Met Vriendelijke Groet, ***** *. HTC

Merkes

Merkes

• Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2010
  • 12:50

@PaulOBrien - Can't wait to roll MCR 4.0 for Hero based on official 2.1 release… there's life in the old girl yet! ;-)

Dit zag ik gisteren op Twitter, zou Paul van MoDaCo iets meer weten? Hopelijk heeft hij via zijn bronnen al de officiële 2.1 versie voor Hero.

Bewerkt (22 april 2013 12:23)
87Vortex87

87Vortex87

• Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2010
  • 13:48

Interessant! Zou best de Droid Eris versie kunnen zijn die hij heeft. Deze schijnt klaar te zijn.

Merkes

Merkes

• Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2010
  • 14:27

87Vortex87;20357
Interessant! Zou best de Droid Eris versie kunnen zijn die hij heeft. Deze schijnt klaar te zijn.

Of de 2.1 voor Sprint Hero (» Latest date for Sprint Hero Android 2.1 update is now May 21)

87Vortex87

87Vortex87

• Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2010
  • 12:36

Zoals al op de site zelf te lezen staat is de Hero ROM afgekeurd door Google. Weer uitstel dus… Het is werkelijk gewoon verschrikkelijk zoals het nu gaat en nog steeds horen we niets van HTC zelf. Waarom komen zij niet vertellen dat het niet is gelukt of dat het te lastig is om Android 2.1 te maken voor de Hero?

Een toestel met de introductieprijs van €450,- mag toch wel worden ondersteund voor minimaal 1,5 jaar? Zeker als de ontwikkelingen zo snel gaan? Nu heeft Google gezegd op het Google I/O event, dat FroYo geschikt is voor alle toestellen met Android, zelfs de G1. Google geeft aan dat de G1 niet ondersteund gaat worden en dat ze dat aan Cyanogen overlaten.
Hoe zit het dan met de Magic, Hero en Tattoo? Google heeft zelfs FroYo zo aangepast dat FroYo goed kan draaien op toestellen met mindere spec's.

Als je het mij vraagt mogen ze die update wel laten zitten en ons de update van de FroYo-versie van Google geven zonder de Sense UI, als compensatie voor de rotzooi die ze ervan gemaakt hebben. Dan maar geen Sense UI.

Bewerkt (22 april 2013 12:24)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren