Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Ecclesiastes

Ecclesiastes

• Lid sinds 03 juni 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2010
  • 13:00

Beste mensen, ik weet niet of het helemaal in deze topic thuis hoort, maar ik vond dit eigenlijk wel de beste plek;-)
Ik zit al een tijdje te kijken naar een leuk nieuw en vooral niet al te duur Android toestel. Nu had ik me vooral gefocust op de Wildfire die volgende maand uitkomt, deze gaat ongeveer 270 euro kosten, los. Maar nu zag ik laatst dat de Hero “maar” 300 euro kost, dus ik dacht voor die 30 euro meer of minder dat maakt ook niet uit. Maar de Wildfire is natuurlijk wel een nieuwer toestel maar de Hero is een toestel van een hogere klasse. Welke kan ik het beste kiezen? Iemand suggesties? Alvast bedankt!

Ecclesiastes

Bewerkt (22 april 2013 12:24)
87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2010
  • 13:31

Het is inderdaad zo dat de Hero een high-end toestel was, maar dat was in juni 2009 zo. Ik heb zelf de hero namelijk. Tussen de Wildfireen Herozit weinig verschil, met als enig verschil dat de Wildfire als low-end toestel wordt beschouwd. Door het tijdsverschil zegt dit echter niets over de hardwarematige verschillen.

Ik heb de links toegevoegd, dan kun je zelf even kijken. Vergeet niet dat de Wildfire nieuwer is en dus langer ondersteunt wordt door HTC. Als je alleen tussen deze twee toestellen wilt kiezen, zou ik voor de Wildfire gaan. Ook zou ik even rustig verder kijken naar andere Android toestellen, wellicht een tweedehands Legend?

Ecclesiastes

Ecclesiastes

• Lid sinds 03 juni 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2010
  • 14:42

Maar je zit natuurlijk wel met dingen als de resolutie; ik geloof dat de Hero een hogere resolutie heeft als de Wildfire; daardoor zijn sommige apps niet te downloaden… De legend is zeker een optie maar dan moet het inderdaad wel een goede tweedehands zijn; alleen het enige nadeel daarvan vind ik dat je dan een tweedehands hebtHoelang is de ondersteuning van HTC ongeveer? 2 jaar ofzo? Misschien dat ik tegen die tijd, omdat het toestel nu een jaar oud is, wel weer een nieuwe koop. Maar ik denk dat ik inderdaad dan maar wacht op de Wildfire, die is nog goedkoper ook… In ieder geval bedankt voor je snelle reactie, en ik zal eens op marktplaats enzo kijken naar een leuke 2e hands Legend. En euhm hoe te vrede ben jij met je Hero dan?

87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2010
  • 15:06

Ik ben heel tevreden met mijn Hero, alleen de ondersteuning is waardeloos. De Hero zou eind februari een update krijgen naar 2.1 en nu draait iedereen (die geen root access heeft) nog steeds 1.5. De Wildfire zal meteen met 2.1 geleverd worden. Dat is een groot verschil. Maargoed, de ondersteuning komt van HTC en daar heeft de Wildfire ook last van, het enige verschil is dat je goed bij de tijd bent. De Legend is ook goed bij de tijd trouwens, net als de Desire.

Ecclesiastes

Ecclesiastes

• Lid sinds 03 juni 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2010
  • 15:40

Hmm jaa dat is inderdaad wel een groot verschil.. Is het dan echt zo waardeloos vanuit HTC? Qua updates is Nokia dan misschien toch wel beter?Ik ben nu een beetje om me heen aan het kijken naar leuke aanbiedingen van Legends ;-) toch zit je sowieso aan de service van HTC vast, al komen de updates van Android vanaf nu nog maar 1 keer per jaar… Dat is al een hele geruststelling;-)

Lichtkabouter

Lichtkabouter

• Lid sinds 24 mei 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2010
  • 20:15

Ik zie eigenlijk nog steeds geen reactie op je eerste vraag. Wildfire of Hero… Mijn hero is vandaag weer eens gevallen en dit keer van de bank naar beneden en nu heb ik een mooie barst in het scherm (ik en telefoons is een ramp). Nu kan ik dus kiezen voor een nieuwe Hero of de Wildfire maar ik zou echt niet weten wat ik moet kiezen.

Bewerkt (22 april 2013 12:26)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.