Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
De mogelijkheid zit zondermeer in Android 2.0+, maar ik zou niet weten of dat voor 1.5 het geval is. De update komt OTA per serienummer, dus waarom zou je dat willen checken?
Zorg dat je op je Home Screen staat en druk op Menu. Kies voor Settings/Instellingen. Ga naar “Over de telefoon” en kies daar voor Systeem updates
Brakelseboer;22841
Zorg dat je op je Home Screen staat en druk op Menu. Kies voor Settings/Instellingen. Ga naar “Over de telefoon” en kies daar voor Systeem updates
Systeem updates staat er niet bij/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Brakelseboer;22841
Die functie is pas vanaf Android 2.1 ingebouwd, je zal dus helaas moeten wachten tot hij automatisch komt.
Zijn er al mensen die de OTA update hebben gezien? Ik in ieder geval nog niet. Hopen op deze week!
Met *#*#2432546#*#* kun je het handmatig checken.
mastair;23042
mastair;23042
Android World Domination
Hallo,
Ik kan nergens vinden om te checken voor een update OTA.
Is dit mogelijk op de Hero? Ik kan het niet terugvinden en ben er bijna zeker van dat ik het ooit gezien heb
dank