87vortex87 Geen idee, HTC BeNeLux gaat wel over alle drie landen. Het kan zijn dat jullie een weekje later zijn hoor, dat weet ik niet. Niet getreurd, iedereen komt aan de beurt. Je kunt ook altijd nog rooten als je dat wil. Ik heb er lang over nagedacht om het te doen, omdat ik bang was mijn telefoon te verkloten, maar na een tijdje toch maar gedaan. Geen spijt van tot nu toe en is relatief eenvoudig met de handleidingen die hier op het forum en de site te vinden zijn.
Mja, ik ga rooten zodra mijn garantie weg is, dan maakt het toch niet meer uit, of tot als er een goede Froyo rom komt voor de Hero.
Bewerkt (22 april 2013 12:26)
[quote=87vortex87]Geen idee, HTC BeNeLux gaat wel over alle drie landen. Het kan zijn dat jullie een weekje later zijn hoor, dat weet ik niet. Niet getreurd, iedereen komt aan de beurt. Je kunt ook altijd nog rooten als je dat wil. Ik heb er lang over nagedacht om het te doen, omdat ik bang was mijn telefoon te verkloten, maar na een tijdje toch maar gedaan. Geen spijt van tot nu toe en is relatief eenvoudig met de handleidingen die hier op het forum en de site te vinden zijn.[/quote] Mja, ik ga rooten zodra mijn garantie weg is, dan maakt het toch niet meer uit, of tot als er een goede Froyo rom komt voor de Hero.
Mja, ik ga rooten zodra mijn garantie weg is, dan maakt het toch niet meer uit, of tot als er een goede Froyo rom komt voor de Hero.