Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

RyanNL1994

RyanNL1994

• Lid sinds 09 juni 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2010
  • 23:24

hey ppl

ik heb de 2.1 officiele update binnen en geinstaleerd op men hero

alleen het lijkt wel of men internet langzamer is geworden als ik bij draadloos en netwerk
ga bij men instellingen en dan naar mobiel netwerk zie ik ook niet meer de optie om te kunnen kiesen tussen een 2g verbinding ik zie ook alleen maar een g bij men statusbalk et verandert ook ie in een 3g of een H bij netwerkmodus staat er bij mij alleen gsm ik snap ook niet echt wat dat inhoudt

kan iemand me a.u.b helpen plox XD??

Bewerkt (22 april 2013 12:27)
FaitlesZ

FaitlesZ

• Lid sinds 29 juni 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2010
  • 19:20

ik heb ook het idee dat me internet minder goed werkt . soms doet hij het helemaal niet meer
voor de update was het beter. heb hi extra snel…
mischien de radio update ? zie me huidige radio iig niet in het lijstje staan van het internet .

RyanNL1994

RyanNL1994

• Lid sinds 09 juni 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2010
  • 21:43

et volgende heb ik wel gemerkt als je naar instellingen dan naar draadloosnetwerk gaat en dan bij je mobiel instellingen bij netwerkmodus gaat kan je kiezen uit alleen wcdma dit is alleen 3g verbinding en HSPDA alleen gsm is een 2g verbinding en gsm/wcdma is 2g en 3g dus dan kan ie soms van een 3g of H naar een G springen teminste dit is wat mij is opgevallen XD en zover met dingen met radio heb ik geen verstand ik gebruik btw ook geen radio op men hero daarom XD

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.