Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Davelicious

Davelicious

• Lid sinds 05 juli 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2010
  • 17:29

Waar kan ik de RUU file versie 2.73.1100.5 vinden?
Ik wil mijn Hero unrooten maar zonder deze file is dit nogal moeilijk en ik vind 'm nergens weer

Weet iemand waar deze te vinden is?

thx
Dave

Bewerkt (22 april 2013 12:27)
robker

robker

• Lid sinds 07 oktober 2009
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 6 juli 2010
  • 10:24

Davelicious;26279
Waar kan ik de RUU file versie 2.73.1100.5 vinden?
Ik wil mijn Hero unrooten maar zonder deze file is dit nogal moeilijk en ik vind 'm nergens weer/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />

Weet iemand waar deze te vinden is?

thx
Dave

Kijk even bij HTC.COM daar kan je hem downloaden.

petemt

petemt

• Lid sinds 12 mei 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2010
  • 15:49

Nee, daar staat die dus niet… Was het maar zo gemakkelijk….
Heb HTC ook een mail gestuurd ivm dit, dit was hun antwoord:

HTC
De OTA is inmiddels begonnen in België. Als u deze nog niet heeft ontvangen, dan zal dit binnenkort het geval zijn want de update wordt niet aan alle Hero toestellen tegelijk uitgezonden. Dit is om overbelasting van de download server te voorkomen. Er is helaas geen rom file beschikbaar voor de Belgische Hero. Wij zijn ervan op de hoogte dat dit vervelend is en werken momenteel aan een oplossing. Het is mij echter niet bekend wanneer er een oplossing zal zijn. In de tussentijd kunt u proberen of een reset naar de fabrieksinstellingen wellicht uw wifi probleem verhelpt. Echter, u raakt hierdoor ook al uw gegevens, die op de telefoon zijn opgeslagen, kwijt. Het is dan ook aan te raden om eerst een backup van uw gegevens te maken. Voor een harde reset voert u de volgende stappen uit: 1. Schakel de telefoon volledig uit. 2. Houd de Thuis (huisje) en Terug (pijltje) knoppen ingedrukt. 3. Terwijl u deze knoppen ingedrukt houdt, drukt u kort op de Gesprek stoppen/Aan-uit knop. 4. Na een paar seconden begint het reset proces en kunt u alle knoppen los laten. 5. Volgt u verder de instructies op het scherm. Tip Als uw telefoon hangt of bevriest, verwijdert u de batterij die u na u een paar seconden wachten weer installeert. Schakel de telefoon vervolgens weer in.

Peter1951

Peter1951

• Lid sinds 02 augustus 2009
  • Berichten 262
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2010
  • 01:06

petemt;26536
Nee, daar staat die dus niet… Was het maar zo gemakkelijk….
Heb HTC ook een mail gestuurd ivm dit, dit was hun antwoord:

Waarom flash je dan niet een WWE? Dan krijg je de update ook!

Official HTC Hero RUU ROM + Radio Links - xda-developers

petemt

petemt

• Lid sinds 12 mei 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2010
  • 09:47

Heb ik al eens geprobeerd en werkt gewoon niet omdat ik dan niet de juiste Android versie heb omdat ik die 2.73.1100.5 moet hebben omdat enkel die overeenkomt met mijn serienummer van mijn Hero en ik kan geen latere updates installeren zonder die 2.73.1100.5 te hebben geïnstalleerd.

Bewerkt (22 april 2013 12:28)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.