Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
1 - heb je die bootscreen echt ‘vervangen’ voor jouw gemaakte screen ? Ik bedoel je had daar een boot.gif staan en je hebt jouw zelfgemaakte boot.gif daar overheen gezet ?
2 - de resolutie van jouw foto, komt die overeen met de resolutie van je originele bootscreen ?
Welke rom gebruik je, want bij mijn rom (froydvillain) is alles verpakt in een zip bestand en staat er niks los op die plaats.
Samsung Galaxy S8+
Ik had inderdaad mijn foto nog niet kleiner gemaakt en die vervangen voor boot.gif ja. er gebeurde niets ja zwart beeld en hij bleef hangen.
boot2.gif kan je niet vervangen want dat schijnt een only read bestand te zijn.
Dacht als ik even tijdens het opstarten die foto in beeld kan krijgen zou het wel leuk zijn.
Resolutie is toch 320 x 480?
David
Op deze site staat hie het moet: xda-developers - View Single Post - Custom splash image
johnvdschaaf;38107
Op deze site staat hie het moet: xda-developers - View Single Post - Custom splash image
Samsung Galaxy S8+
Lezers,
helaas scherm bleef zwart.
Ik heb geprobeerd een foto van mijn vriendin ipv de boot.gif in de map System/media/bootscreen te krijgen ( vervangen ) zodat als de telefoon zou opstarten ik die foto krijg
Wie weet hoe ik dit wel kan doen?
David