Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

hendrik1

hendrik1

• Lid sinds 27 juni 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2011
  • 16:46

Hallo, ik heb net een paar dagen mijn icredible s in huis en denk dat ik een goede keus heb gedaan. Maar ik vind het wel een beetje irritant dat ik sommige applicaties niet kan verwijderen, zoals aandelen en amazonmp3 app..Kan iemand mij helpen?

Bewerkt (27 juni 2011 16:46)
Uruz

Uruz

• Lid sinds 22 januari 2010
  • Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2011
  • 22:15

Pas als je Root acces hebt (Root rechten / Rooten - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld) kun je deze apps verwijderen. Als je dat wilt, heb je hier mischien wat aan: http://www.androidworld.nl/forum/htc-incredible-s/17850-root-voor-htc-incredible-s.html Maar daar zit altijd een klein risico aan verbonden. Als je het forum doorzoekt op rooten kun je veel van de voor- en nadelen (bij andere toestelen) vinden. Ik heb in dit forum nog geen berichten gelezen van mensen die de Incredible S hebben geroot.

Bewerkt (28 juni 2011 22:15)
hendrik1

hendrik1

• Lid sinds 27 juni 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 22:17

bedankt voor je reactie, Ik zal dus even moeten wachten op iemand die de incredible S kan rooten.

Bewerkt (4 juli 2011 22:17)
Uruz

Uruz

• Lid sinds 22 januari 2010
  • Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 22:33

Hier (http://www.androidworld.nl/forum/htc-incredible-s/19899-geen-mobiel-internet-met-cyanogenmod-7-1-0-rc1.html) heeft jurian zijn Incredible S geroot, mischien kan hij je verder helpen. De problemen die hij heeft met zijn nieuwe ROM, lijken mij niet een rechtstreeks gevolg van het rooten.

Bewerkt (4 juli 2011 22:33)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.