Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Jan_Weessies

Jan_Weessies

• Lid sinds 06 maart 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 29 februari 2012
  • 11:23

Hallo,

Ik ben sinds maart 2011 in het bezit van een HTC incredible s met een mtvmobile abonnement. Ik heb vanaf het begin verbindingsproblemen en het maakt niet uit waar ik ben ik kom door heel Nederland. Al 2x nieuwe simwissel gedaan en hij is 2x terug gestuurd naar HTC en heb hem terug gekregen met compleet nieuw binnenwerk maar niets heeft geholpen. Heeft iemand nog een idee? Anders is dit denk ik mijn laatste HTC geweest en ik moet nog en jaar.
groet, Jan

Bewerkt (24 april 2013 14:19)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 29 februari 2012
  • 18:03

Hoe bedoel je dat dat je verbindings problemen heb je komt door heel nederland ja maar je heb niet constant je mobiel in je handen, Verder heb ik opgezocht is mtv mobile van proximus dus belgie ik weet niet wat het bereik in proximus is in belgie.

Beetje raar om gelijk te zeggen dat je geen htc meer neemt, Ik heb er nu al 3 gehad en nog nooit problemen er mee gehad.

Bewerkt (24 april 2013 14:19)
Jan_Weessies

Jan_Weessies

• Lid sinds 06 maart 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 29 februari 2012
  • 21:27

Ten eerste ben ik vrachtwagenchauffeur zodoende kom ik door heel Nederland en heb regelmatig de gelegenheid om op mijn telefoon te kijken. Ten tweede mtvmobile is van hi en maakt gebruik van het Nederlandse kpn netwerk. En dit is mijn 2e HTC. En met de leentoestelen die ik van the phonehouse meekreeg had ik geen problemen. Ik heb hem gewoon veel nodig voor mijn werk.

Bewerkt (24 april 2013 14:20)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2012
  • 18:26

Ten 1ste: Wist ik niet dat je vrachtwagen chauffeur was dat zij je ook niet

2de: Dit stond ook maar op wikipedia dat het van proximus is kan je me dus niet kwalijk nemen.

3de: Als je met jou 1ste htc toestel geen problemen had(Dat zij je er dus niet bij) ligt het niet gelijk aan htc dat ze slecht zijn, Je heb altijd een paar slechte modellen er tussen zit ook bij samsung/LG alles het is allemaal massaproductie die hardware.

Succes met je probleem.

Bewerkt (24 april 2013 14:20)
ARNO076

ARNO076

• Lid sinds 05 februari 2010
  • Berichten 39
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2012
  • 22:20

Ik ben ook in het bezit van een Incredible s in combinatie met een hi abbo. Geen problemen met ontvangst waar ik ook ben in nl. Altijd bereik. Succes met je probleem.

Bewerkt (24 april 2013 14:22)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.