Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

jan11

jan11

• Lid sinds 14 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 september 2012
  • 20:56

hallo iedereen

sinds de zomer ervaar ik een probleem met mijn htc incredible s.
als de telefoon nog wel aan staat en hij is bijna leeg zet ik hem in de lader en laad de telefoon zonder problemen

de 1e x:
mijn telefoon was helemaal leeg,dus ik deed hem in de lader en tot mij grote verbazing wou die niet opladen.
ik had de toen batterij eruitgehaald erin gedaan sim kaart eruit erin echt van alles. en hij deed het nog steeds niet.
ik dacht laat hem wel een nacht in de lader. toen ik weer wakker werd was die volgeladen en deed die het.

de 2e x:
de 2e x wou ik een andere simkaart in de telefoon doen( de telefoon was nog half vol) na het wisselen van de simkaart wou die weer niet aan omdat de batterij er uit is gehaald.
ik heb hem toen weer in de lader gestoken en weer wou die niet laden of aan. na een paar uur in de lader ging die eindelijk weer laden.

en nu de 3e x : hij stond eergister voor t laatst ik keek op 4% maar had geen lader bij de hand thuis terug was die al uit en ik in de lader steken. helaas weer wilt die niet laden of aan.
het probleem duurt nu dus langer dan een nachtje of een paar uur en ik weet dus echt niet wat ik er mee moet doen.

de batterij gaat normaal gewoon goed mee ik kan er 2 dagen mee doen en dat is best goed voor een htc. dus ik snap niet wat het probleem is

misschien iemand tips of weet iemand hier iets meer over.

groeten

Bewerkt (24 april 2013 15:33)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.